Thanks voor jullie vegan tips, ik ga zeker een van de twee proberen komende week!
Vraagje aan de baksters die weleens iets verkopen op jaarmarkten etc; hebben jullie helemaal uitgezocht hoe het zit met vergunningen, belasting, HACCP, etc?
Ik zou best weleens op een jaarmarkt iets willen verkopen maar ben een beetje huiverig voor alles wat er bij komt kijken.
Snel aan de bak gegaan
Klopt, ik geniet 1 dag van het brood, snijd het dan op en doe het in de diepvries. Zoals ook met ander brood dat ik koop.
Yes! Had er al tijdje vandaag in zin in
Oh wow, ziet er echt uit alsof deze uit een winkel komt.
Ziet er echt heel mooi uit! Leuk ook die toefjes bovenop!
Het enige wat ik regelmatig bak, is bananenbrood voor m’n dochter. En toch wil ik nu deze bakvorm hahah
Precies mijn probleem en toch zit ik nog te twijfelen haha.
Gun je dochter een fancy bananenbrood!
De korting geldt alleen niet meer, de vorm is nu weer 44€ helaas.
Mijn taart kwam net daarvoor uit de diepvries(nacht) en de glaze was precies 32 graden zoals in het recept stond, dus naar mijn idee was dat wel oke. Maar het blijft een beetje gissen wat er nou fout is gegaan ik zelf snap het ook niet volledig
Ja klopt dit heb ik ook nog geprobeerd toen de glace wat meer afgekoeld was en consistentie wat anders weer bleek maar ook dit ging er niet op.
Volgende keer probeer ik weer een ander recept. Uiteindelijk moet het wel goed lukken haha.
Oke, dilemma verholpen!
Ik ga zo weer deze brown butter choc chip cookies van Bon Appetit maken. Heel simpel recept, maar zo lekker!
Zijn die lekkerder dan de forumkoekjes?
En @Wonderland Hoe zijn jouw koekjes geworden? En kun je die vergelijken met de forumkoekjes?