Ben idd bang dat de structuur dan niet meer zo mooi fudgy blijft. Maar een hoger cacao percentage is een goed idee icm 50 gram minder suiker. Ga het volgend weekend proberen
70% want die had ik nog, maar volgende keer probeer ik 80%
Ik heb ook de kladkakka gemaakt vandaag. Ik heb 'm 20 minuten gebakken, maar had nog iets ‘kladdiger’ mogen zijn. Smaak is wel lekker!
Beetje zeezout erin/erover werkt ook heel goed om dat extreme zoete tegen te hangen
Wow! Welk recept heb je gebruikt?
Wauw die ziet er echt heerlijk uit, en zéker voor glutenvrij brood! Is het kruim ook een beetje vergelijkbaar met glutenhoudend brood?
Uit het boek van Fatima Abakka. Echt alles wat ik maak lukt en is lekker!
@NeverLeNkemise heerlijk krokante korst en luchtig en smeuïg van binnen. Dit is echt mijn beste brood tot nu toe. Niet te vergelijken met wat je in de winkel kan kopen.
Nu gesneden en in de vriezer gedaan. Benieuwd hoe dat gaat.
Tot nu alleen kleine bolletjes gemaakt of plat brood en dat was ook lekker uit de vriezer.
Bewonder je volharding hoor, ik heb het enkele keren geprobeerd maar was telkens té teleurgesteld Glutenvrij brood uit de winkel is idd echt niet lekker. Ik hoop voor je dat het goed gaat met de vriezer dan, maar het zal waarschijnlijk sowieso beter zijn dan dat je het dagen lang vers bewaard.
Ja dat is het wel met dit brood. Als ik het klaar leg voor de volgende dag is het een stuk droger. Uit de vriezer echt nog lekker! Hoeft niet nog even in de oven of getoast. Gewoon broodje smeren en mee naar het werk!
En ook gewoon normale hoeveelheid beleg! Haha anders heb ik echt beleg met wat brood om het lekker te maken.
Oh da’s een luxe inderdaad, niet meer hoeven toasten of anders is het oneetbaar En inderdaad, de hoeveelheid beleg die nodig was om je niet te verslikken in droog en taai brood
Ik heb theecakejes gemaakt. Nog niet helemaal tevreden maar voor een eerste poging vind ik ze best prima.
Wow held! Dat zou toch wel een groot gemis zijn als de populairste forumkoekjes in de vergetelheid geraakt waren
Dubbele batch brookies staat klaar om vanavond af te bakken. Echt mijn favoriete go to/fool proof koekjes!
Dus ik wou een burnt pandan cheesecake maken ging mijn springvorm kapot nu maar in een tulbandcakevorm gedaan maar is eecht niet gelukt zoals ik het wou. En nog wat beslag in 2 kleine mini ovenschaaltjes dus ff kijken hoe dat wordt.
Echt rot als dingen niet gaan zoals je wilt, maar wil wel zeggen dat dit echt go-dde-lijk klinkt
Dit is het recept in ieder geval!
Ik weet niet of ik iemand hiermee blij maak, maar ik zie net de KitchenAid Artisan met 30% korting bij de Bijenkorf:
https://www.debijenkorf.nl/kitchenaid-artisan-mixer-keukenrobot-4-8-liter-5ksm125eob-onyx-zwart-6755090153
Op heel veel KitchenAid producten korting, ook op opzetstukken etc.