Ik snap je helemaal, en zou bij wijze van spreken al de voordeur in de gaten houden. 
In Amerikaanse bakgroepen lees ik het ook weleens, dat mensen bij de kringloop of een garage sale een NW-vorm vinden voor een prikkie. Of een zeldzame bakvorm die niet meer gemaakt wordt. Soms weten mensen echt niet wat ze verkopen, omdat ze het bijvoorbeeld geërfd hebben. Als je dan die prijzen vergelijkt met de huidige prijzen in Nederland, dan kan ik best weleens een beetje jaloers zijn op het aanbod daar. Zulke extreem goede deals heb ik nog nooit gehad, maar de Amerikaanse bakvormen die ik afgelopen week binnenkreeg waren wel voordelig. Daarvan heb ik ook het idee dat de verkoopster niet wist dat ze zeldzaam waren dus dat was mazzel.
Op dit moment ben ik ook aan het bakken! Er viel een afspraak uit vanavond, en ik had nog sinaasappels over waar ik iets mee wilde. Het is de Madeira cake van Donna Hay geworden. Geen idee of het wat is, want ik heb deze nooit eerder gemaakt, maar ik had toevallig alle ingrediënten in huis. Ik had ook even geen zin in veel vaat, en de ingrediënten voor deze cake konden gewoon in 1 kom en een simpele garde was genoeg om het goed te kunnen mixen. De KitchenAid had dus vrij vanavond.
De cake is nog niet klaar, als 'ie goed uit de vorm komt zal ik een plaatje posten.