Heb je een goed recept voor madeleines? Heb in Frankrijk een vorm gekocht om ze thuis te gaan maken
Ik vind de madeleine recepten van Rutgerbakt erg fijn
Zelf heb ik afgelopen week boterkoek met amandel en rozemarijn gemaakt, heb geen foto ervan maar is wel echt een lekkere combi! Ik maak ook regelmatig boterkoek met kokos en limoen. Hebben jullie nog meer bijzondere combinaties die lekker zijn bij boterkoek?
Appie verkoopt nu boterkoek met citroen en munt! Misschien is dat nog een idee om zelf te maken haha
In de cheesecake recepten die ik maak zit altijd volle kwark. Ik zou dat eens proberen ipv yoghurt, het is nog nooit korrelig geworden.
Wauw’ waar is deze vorm van?
Hahaha sorry voel me echt een vastgelopen plaat maar wederom Nordic Ware. Het is deze:
Thanks!
Ik heb het nog niet gemaakt, maar ik ga het recept van Preppy Kitchen gebruiken. Maar ik wil wel de earl grey variant gaan maken.
Niet bijzonder wel lekker is speculoos
En sinaasappel gember
Ohh die ga ik proberen te maken, dat klinkt ook lekker fris! En @Mette12 weer lekker najaarssmaken denk ik, vooral sinaasappel gember word ik wel enthousiast van nu!
Deze is heel lekker!
En deze van ohmyfoodness.nl klinkt goed, nog niet gemaakt
Zij heeft sowieso veel boterkoek recepten
Ik heb mega veel zin in fudge, iemand een geweldig recept?
Witte chocolade fudge met 3 ingrediënten
Deze vind ik altijd erg lekker, maar dat is dan wel met witte chocolade
Laura’s recepten zijn altijd goed!
Ik heb het toevallig van het weekend gemaakt, het is niets anders dan gecondenseerd melk (1 blikje) en 400 gram chocolade.
Je kunt het zelf nog aanpassen door te variëren met toppings of wat je door de fudge heen doet. Ik had door de mijne kitkats geen gemixt
Ik ben op vakantie en ik heb gister gebakken voor mijn kinderen die vandaag jarig zijn
Ik had geen supplies mee genomen en in het huisje is ook niks aanwezig (geen mixer of bakvorm oid).
Dus ik wilde alleen bakmixen maken waarbij een kartonnen bakvorm al erbij zit.
Mijn zoon wilde graag iets met chocola, ik heb een brownie gemaakt en daar een brandweerauto uit gesneden
Ik had wat zwarte en rode fondant mee genomen in de winkel. En gewoon erop gelegd want ik vind het zelf niet zo lekker dus dan kan ik het nog zo er af halen. Alleen voor de looks

Mijn dochter zag een bakmix met eenhoorn bakvormpjes en die wilde ze heel graag op haar verjaardag. Dus die heb ik voor haar gemaakt.
Ik had nog geprobeerd om van een aantal cakejes een eenhoorn uit te snijden, compleet mislukt. Dus sommige hebben een kapotte bovenkant, maar er zit zoveel glazuur en versiering op dat het niet zo opvalt
Ik heb in Frankrijk dit meegenomen uit de supermarkt omdat het me lekker leek, alleen ik weet niet zo goed wat ik er mee kan. Hier iemand een idee? Ben niet echt een goede bakker, maar iets simpels maken lukt wel.
als vulling voor koekjes of een tussenlaag in cake?
Jamkoekjes maar dan met dit spul? Of een caramel panna cotta.
Ik heb onlangs van Fransen uit dit gebied een soort boterkoek gekregen met een laagje caramel. Het heet geloof ik gateau breton.
‘Los’ op een wafel is dit ook zalig spul.