Hoe zorg je ervoor dat je koekjes dezelfde dikte hebben? Ik heb ooit latjes besteld, maar die werkten niet goed
Deegroller waar een dikteband om heen zit
Het was super leuk afgelopen vrijdag enorm leerzaam ook voor mij (eerste keer dat ik in deze vorm sta). Ook echt een succes voor mij.
Mocht je in den haag wonen ik heb nog wat stukken cake over en wil het niet verspillen
Wauw!! is het ook een beetje goed gegaan met de verkoop?
Het ziet er prachtig bij je uit! Heel erg gaaf gedaan
@Chan Wat vond je niet fijn werken aan de latjes?
Ik had van die goedkope plastic dingen, maar ze verschoven steeds en bleven niet goed op mijn aanrecht liggen. Nu doe ik het altijd op gevoel of meet ik de dikte met mijn rolmaat
Wat mooi! Ziet er heerlijk uit! Zal wel een hoop werk zijn geweest. Waarom zo goedkoop? . Onderschat je jezelf niet? Zo haal je de kosten er niet eens uit lijkt me?
Is toch per punt en die hele cake is zo te lezen een winactie waar je voor 1 euro op mee kon loten?
Ja zeker goed gegaan ook! Was erg tevreden met de opbrengst. Ik deed het natuurlijk wel vooral ook om naamsbekendheid te krijgen en mensen die bestellingen gaan doen. Had direct die dag al 1 bestelling gekregen, dus dat is leuk!
@Willy ben benieuwd wat je goedkoop vind haha. De taarten zijn per punt. De cake was een winactie en een praatjesmaker direct en dat sloeg aan
Oh dat verklaart. Dacht een hele taart voor €5😂
Dat dacht ik ook! Maar per punt klinkt logischer idd.
Ja, mijn fout blijkbaar ook hoor. Vaker dachten mensen het. Volgende keer duidelijker erbij zetten.
Ik denk soms te vaak dat iets logisch is, maar meestal is dat niet zo.
Kreeg de vraag of het echt was ook heel vaak .
Ik zou de van-voor weglaten, dan heb je genoeg ruimte om per punt/plak op de kaartjes te schrijven
Waaaaaauuuuw wat heb je, je tafel ook mooi aangekleed zeg . Spot ik daar ook een basque cheesecake??? Heeerlijk ziet het er uit en zo leuk dat je een eerste bestelling binnem hebt
heb je ook een insta waar ik je op mag volgen??
Ah dankje! De tafel zou eigenlijk groter zijn dus het staat nogal vol! Je kan mij volgen op insta onder Marieke.bakt
@Druppels er was een speciale actie die dag waar ik stond dus ook ik moest dat doorvoeren. Vandaar dat die prijzen er ook zo staan. Normaal zou ik gewoon enkel de prijs neerzetten inderdaad.
Maar zijn ook de dingen die je leert! Bij de fudge was het bijvoorbeeld ook niet duidelijk. Ga volgende keer sowieso geen hele taarten meer neerzetten. Maar echt punten (als ik dan al taarten doe)
Ohhhh wat een feestje! Sinds ik en mijn vriend in Spanje zijn geweest zijn we er verslaafd aan. Ik moet het nog zelf een keer proberen, mag ik vragen of jij een specifiek recept gebruikt die online te vinden is?
Je insta is trouwens heeeeel leuk!!
Heeft iemand nog een leuk koekjesrecept voor Sinterklaas? Ik wil geen standaard speculaas en het moet mee in de trein, dus heb geen koelkast. Ik zat te denken aan amandelspijs koekjes, maar twijfel nog
Koekjes bakken van kruidnotendeeg en dan uitsteken in een leuke vorm? Hadden mijn kinderen laatst gedaan, was echt zo lekker. Je kunt ze evt nog versieren met icing