Baktopic #4

Ik had deze pagina opgeslagen voor de chocolade & hazelnoot koekjes, maar er staat ook een recept in voor witte chocolade & miso koekjes! Ik heb ze zelf nog niet gemaakt, maar de chocolade hazelnoot wel en die waren erg lekker. Dus de miso variant vast ook wel.

Oh ik bedenk me nu dat ik dit recept volgens mij uit de begin post van dit topic heb gehaald.

5 likes

Ik heb die van NY times idd niet gebakken, maar die heeft wel hele goede reviews op de site. Ik vond zelf de koeken van Nicolla wel lekker, maar niet het meest lekkere ooit. Het waren van die grote, dikke koeken. Daar houd ik iets minder van, dus die andere (met pindakaas) spreekt mij meer aan.

5 likes

Dank! Dan begin ik met die met pindakaas, want dat heb ik standaard in huis. De reviews zijn inderdaad goed, dus ik ben benieuwd. :smiley:

@50193905 Oehhh dat klinkt ook goed zeg! Gaat ook op de lijst. :heart:

4 likes

@FrauHelga Veggilaine op Instagram heeft die NYT koeken gemaakt en was er enthousiast over!

2 likes

helemaal trots op deze 2D koekjes!

88 likes

Woah! :heart_eyes:

3 likes

Supermooi!

1 like

Je kunt ook miso caramel maken, is erg lekker op brownies, blondies, ijs, pana cotta, in de koffie, om gewoon zo op te lepelen.

4 likes

Fijne valentijnsdag!

63 likes

Wat een leuke vorm! Welke is dit?

1 like

De Nordic Ware quilted heart. Hij wordt niet meer gemaakt maar staat nog best regelmatig op Ebay voor redelijke prijzen.

2 likes

Ik heb nu al een aantal keer het granola recept van Denise Kortlever gemaakt, en ben echt verslaafd! Het is zo lekker en super makkelijk te maken! Met een klein beetje finetunen echt het perfecte recept gevonden. :ok_hand:t2:

12 likes

Ik heb vandaag ‘sweet tahini rolls’ gemaakt uit het boek Falasteen. Recept staat ook online. Ze zijn heerlijk!

14 likes

Ik gebruik een grote zak ongezouten noten van de supermarkt.
En wat ik nu bij elkaar mik is:

• 110 gr ongezouten noten, gehakt
  • 160 gr grove havermout vlokken
  • 110 gr maple syrup
  • 40 gr olijfolie
  • wat grof zeezout
  • wat kaneel
5 likes

Er komen vanavond vrienden eten met kinderen dus ik heb dino maiscakejes gemaakt voor bij de soep.

57 likes

Wat een fantastische vormpjes! Heel mooi met zoveel detail

3 likes

Wat een leuk idee, is dat cornbread? Welk recept heb je gebruikt?

1 like

Ehm ja het is niet echt brood maar ook niet echt cake. Ik gebruik dit recept (wel met minder suiker)

2 likes

Wat tof! Welke vorm heb je hiervoor gebruikt? Mijn dochter is gek op dino’s

Het zal niemand verbazen maar het is een Nordic Ware vorm.

7 likes