Dank! Dan begin ik met die met pindakaas, want dat heb ik standaard in huis. De reviews zijn inderdaad goed, dus ik ben benieuwd. ![]()
@50193905 Oehhh dat klinkt ook goed zeg! Gaat ook op de lijst. ![]()
Dank! Dan begin ik met die met pindakaas, want dat heb ik standaard in huis. De reviews zijn inderdaad goed, dus ik ben benieuwd. ![]()
@50193905 Oehhh dat klinkt ook goed zeg! Gaat ook op de lijst. ![]()
Woah! ![]()
Supermooi!
Je kunt ook miso caramel maken, is erg lekker op brownies, blondies, ijs, pana cotta, in de koffie, om gewoon zo op te lepelen.
Wat een leuke vorm! Welke is dit?
De Nordic Ware quilted heart. Hij wordt niet meer gemaakt maar staat nog best regelmatig op Ebay voor redelijke prijzen.
Ik heb nu al een aantal keer het granola recept van Denise Kortlever gemaakt, en ben echt verslaafd! Het is zo lekker en super makkelijk te maken! Met een klein beetje finetunen echt het perfecte recept gevonden. ![]()
Ik heb vandaag ‘sweet tahini rolls’ gemaakt uit het boek Falasteen. Recept staat ook online. Ze zijn heerlijk!
Ik gebruik een grote zak ongezouten noten van de supermarkt.
En wat ik nu bij elkaar mik is:
Wat een fantastische vormpjes! Heel mooi met zoveel detail
Wat een leuk idee, is dat cornbread? Welk recept heb je gebruikt?
Ehm ja het is niet echt brood maar ook niet echt cake. Ik gebruik dit recept (wel met minder suiker)
Wat tof! Welke vorm heb je hiervoor gebruikt? Mijn dochter is gek op dino’s
Het zal niemand verbazen maar het is een Nordic Ware vorm.
Ik mocht weer een verjaardagstaart maken. Op wat kleine slordigheden na (die volgens mijn man alleen ik zie
) heel tevreden.
Ik heb dit weekend taarten gebakken voor mijn verjaardag. Best tevreden volgens mij erg lekker allebei (we snijden ze zo aan). En leuk om weer te oefenen met opspuiten en verschillende spuitmondjes.
Achterste taart is Lemon cheesecake meringue uit zoete zooi. Vooraan is een chocoladecake (uit de Kookbijbel) met mascarpone ganache, ook uit zoete zooi. Die ganache is echt lekker, veel lichter en minder zoet dan veel andere toppings.