Weet niet hoe jij zoekt, maar ik zie een stuk lagere prijzen, tenzij je de verzendkosten meerekent Fiskars heeft van de meeste dingen duurdere en goedkopere varianten.
O wat gek, die kwam bij mij niet naar voren. Beetje dom, haha. Thx voor 't delen!
Ik wilde vandaag iets bakken maar was er met mijn hoofd niet helemaal bij. IPv 225 ml water heb ik er 425 ml water ingegooid. Dus nu heb ik het gecompenseerd met 200 gram bloem extra en ben ik aan het duimen dat mijn goliath cake niet het dak van mijn oventje raakt…
En is het nog goedgekomen?
Ik maakte het 15-min chocoladetaartje van V.eggilaine en hij het was een succes! En echt, hij is supersnel gemaakt
Zo mooi, ik heb het opgeslagen, inderdaad super snel klaar omdat het ook een no-bake is.
Mijn paaskoekjes alvast ontworpen en gemaakt voor volgende maand als ik weer bij de LUSH sta. Ook leuk dat mijn werk wat koekjes wilt afnemen omdat ze een paaspakketje gaan samen stellen!
@Barbamama prachtig! Ik vind dit zó knap
Ik heb net mijn eerste cijfertaart afgemaakt voor morgen. Moet echt nog wat oefenen met het opspuiten van de botercrême en ik ben vergeten de hoekjes af te snijden, maar verder tevreden. Mn dochter zal er morgen blij mee zijn
Gevuld met rode vruchten compote en er wat witte chocolade over geraspt.
Het is gewoon gelukt! De cake was wel erg zwaar en machtig, maar gelukkig gewoon eetbaar!
Ik heb gisteren een kilo dadels gekregen en zo heel lekker vind ik dadels ook weer niet dat ik ze nu twee maanden elke dag ga eten heeft iemand een goed recept voor iets van dadelcake of dadelrepen ofzo? Zonde om ze te laten verpieteren.
Tis jaren geleden dat ik 'm gemaakt heb maar ik maakte vroeger deze regelmatig! Je kan er in elk geval veel dadels in kwijt
Oh lekker! Ja zoiets is perfect, lekker makkelijk.
Sticky toffee pudding!!!
Ik ben helaas niet zo dol op pudding (zat als kind elke kerst met lange tanden de Christmas pudding te eten echt zo’n smaakherinnering).
Ik heb deze een keer gemaakt. Wat lekker!
Vullen met pindakaas/notenpasta en dippen in pure chocolade, heeeeerluk
Ja! Ik heb er ooit ook een soort Snickers mee gemaakt. Was ook erg lekker
Deze en dan met muisjes erdoor want anijs is echt een winning toch. Zou ook lekker de noten weghouden want daar smaakt het zo gezond mee.
Heb je medjouldadels gekregen? Dan zijn blissballs ook heel lekker, ik heb t wel eens gemaakt met cacao, noten en gemalen theebiscuit.
Is geen pudding pudding, meer een soort toffeecake met toffeesaus
Christmas pudding is wel soortgelijk, maar als je dat echt niet lekker vindt kun je ook een sticky toffee cake maken, is dus meer cake-achtig. Of je dadels in de blender doen, dan wordt het ook minder Christmas pudding-achtig, want daar hou ik ook niet echt van. Echt heel lekker nog warm met een lekkere roomijs erbij.