Nee maar wel een andere eko- supermarkt dus daar zal het ook wel snel in het assortiment komen.
Ik zag het gisteren bij de Lidl.
Ik maak cupcakes met zo’n toefje botercreme. Ze worden morgen middag gegeten. De cupcakes zijn klaar en ook de crème. Kan ik het toefje er nu al op maken of kan ik beter tot morgenochtend wachten?
Ik denk dat het wel kan maar dat het altijd mooier en lekkerder wordt als je het last-minute doet. Dus als je de tijd hebt zou ik dat doen!
Het ging goed! Het is een kleutertraktatie dus de smaak maakt ze toch wat minder uit denk ik.
Ik heb dit weekend zin om iets te bakken. Lekkere cake of koekjes. Wie heeft er leuke ideetjes?
waarom is die link zo gigantisch?? anyway
Hah wel chill hoeven we niet te klikken, kunnen het recept gewoon lezen in de link
Ik zag op instagram die frost form bij baktotaal voorbij komen en dat leek me wel leuk om eens te proberen. Crisis wat is dat ding duur €75 voor de 15cm variant. Op hun eigen website staan meer maten maar allemaal duurder (want groter). Pfffff
Van de 35 maar 1 over! Dus het was een goed besluit! Heel tevreden naar huis toe. Er kwam nog een klant terug met een mandje waar ze koekjes in had gedaan, zo cute 🥹🥰
Nomnomnom lekker met de keukendeur open, zonnetje in huis en muziekje aan koekjes aan het bakken. Gebruinde boter chocolate chip
Edit; Ik twijfel alleen nog een beetje over de toppings: gewoon alleen pure chocola, of toch ook witte chocola, en/of ook gezouten kleine pretzels/zoute sticks toevoegen? Of heeft iemand anders nog briljante ideeeen
Ik vind gezouten pistache nootjes met pure chocola lekker in zo’n koekje. Dat is altijd een succes bij anderen
Tip: bij mijn kruidvat waren de Laura’s bakery spullen met 50% korting dus ik heb een bakvorm meegenomen voor €6,50
Jaa deze heb ik ook gekocht
Wel een goede tip. Ik was vandaag nog in de kruidvat en normaal gesproken kijk ik ook altijd even bij dat rek met zulke spullen, maar dit keer niet gedaan. Nu heb ik spijt
Ik heb van het weekend dit recept gemaakt en kreeg van iemand die ooit taarten maakte voor haar werk een compliment dat het zo lekker was haha. Ik had voor het kruimeldeeg kristalsuiker gebruikt ipv basterdsuiker omdat ik dat niet had. Alleen zo jammer dat ik niet zo goed tegen rabarber kan Ik kan een klein stukje hiervan eten en daarna trekt m’n mond samen en krijg ik hoofdpijn. Baal daar echt van, want ik hou zo van de smaak van aardbei en rabarber samen.
Ik kom ook weer eens iets delen in dit topic, deze week eindelijk weer flink gebakken. Drie soorten cupcakes: carrot cake (vegan), roasted strawberry & mint meringue, tiramisu
Ze vielen goed in de smaak, ik vond persoonlijk de carrot cake niet fantastisch, maar dit was ook mijn eerste keer vegan cake bakken.
Ze zien er heerlijk uit!
Ziet er heerlijk uit! Wat is die oranje kleur op de achtergrond prachtig zeg! Mijn man is allergisch voor kleur Dus de kleur in mijn keuken/huis zit vooral in accessoires.