Heeft iemand een tip voor goedkope gebaksdozen? Met of zonder venster maakt niet uit! Vind t wel nice als ik ergens zelfgemaakte taart meeneem als het dan in een mooie doos zit maar vind ze wel duur bij Hema etc .
Al bij bouwhuis gekeken ?Taartdozen kopen? | Het Beste Aanbod Online | Baktotaal
Anders bij de Makro, maar dat zijn er wel gelijk heel veel. Die van bouwhuis gaan geloof ik ook wel per stuk/per drie
Bij de bakkerij waar ik destijds werkte konden mensen ze kopen. Is al wel een hele tijd geleden maar het was toen sowieso <€1 per doos.
Als je in de buurt van een molen woont, zoals de zuidmolen in Groesbeek, daar verkopen ze ook taartdozen
Zoiets?
Bij de wibra liggen vaak wel voor cupcakes kartonnen gebaksdozen. Misschien ook wel voor taart, nooit op gelet.
Hier misschien?
Edit: niet goed gekeken, ze hebben geen taartdozen.
Lemon possets en natuurlijk een complementair koekje erbij haha. Is goed te maken, kost weinig moeite en is echt fool proof.
Gisteren pandan cake geprobeert te maken, die is dan wel volledig mislukt, dus nog een keer proberen.
Het is inderdaad een prutswerk om ze uit te steken, werken met zou koud mogelijk deeg werkt beter voor mij althans. Het is 1 van m’n favoriete recepten 🫣.
Heeft er iemand een goed pistache cake recept? Ik wil een stapeltaart maken (voor een bruiloft) dus hij moet wel een beetje luchtig zijn. Het idee van de taart is witte chocolademousse met pistache cake en frambozencompote met witte chocolade Italiaanse botercreme. Ik ben van plan dit weekend al wat te proefbakken ![]()
Ik heb deze gekocht voor het feestje van mijn zoontje want hij wilde een bloementhema. Ga vandaag alles bakken dus dan kan ik het resultaat delen!
Ik heb niet helemaal een goede foto (want zelf super kritisch en niet 100% tevreden) maar ik mocht voor het eerst een ‘bruidstaart’ maken voor een geregistreerd partnerschap. Gister was de dag en alleen maar complimenten gehad, heel erg fijn! Dat is natuurlijk het allerbelangrijkste. Was een vanille biscuit, gevuld met lemoncurd en afgesmeerd met SMBC. Ik ga écht oefenen met helemaal glad afsmeren, want ik baal toch wel van die luchtbubbeltjes. Hij was nagenoeg volledig nagemaakt van een voorbeeldfoto. Het ‘slordige’ randje bovenin is dan ook wat het bruidspaar wilde.
Heel erg mooi!
Heel mooi! En hij was vast ook echt lekker ![]()
Als ik het paar en enkele gasten (die ik toevallig ken) mag geloven wel! ![]()
Leuk om te zien die bruidstaartjes/ideeen voor bruidstaarten! Ik ga heel waarschijnlijk ook volgend voorjaar bakken voor een trouwerij. Idee is een soort ‘sweet table’ waarvan in ieder geval één taartje wat echt aangesneden wordt als bruidstaart. Maar geen typische drie laagse taart, meer in lijn met wat jij hebt gemaakt @Hedwig
Waaauw wat een prachtige taart!!
Wat mooi! En het klinkt ook super lekker!
Ik had ook weer voor mijn nichtje een paw patrol taart gemaakt en kon het niet laten om mijn eigen hondje erin te verwerken. Ze poseerde zelfs nog hetzelfde voor de foto ook
Gelukkig is volgende week de laatste verjaardag dan ben ik wel weer klaar met alle taarten voor voorlopig hoor haha.
Ik zag de foto’s voordat ik je tekst las en zat zo hard te denken wie die tweede Paw Patrol pup nou was ![]()
Maar superleuk gedaan hoor, mijn Skye-loving dochter was door het dolle geweest met zo’n taart.