Ik heb deze gekocht voor het feestje van mijn zoontje want hij wilde een bloementhema. Ga vandaag alles bakken dus dan kan ik het resultaat delen!
Ik heb niet helemaal een goede foto (want zelf super kritisch en niet 100% tevreden) maar ik mocht voor het eerst een ‘bruidstaart’ maken voor een geregistreerd partnerschap. Gister was de dag en alleen maar complimenten gehad, heel erg fijn! Dat is natuurlijk het allerbelangrijkste. Was een vanille biscuit, gevuld met lemoncurd en afgesmeerd met SMBC. Ik ga écht oefenen met helemaal glad afsmeren, want ik baal toch wel van die luchtbubbeltjes. Hij was nagenoeg volledig nagemaakt van een voorbeeldfoto. Het ‘slordige’ randje bovenin is dan ook wat het bruidspaar wilde.
Heel erg mooi!
Heel mooi! En hij was vast ook echt lekker
Als ik het paar en enkele gasten (die ik toevallig ken) mag geloven wel!
Leuk om te zien die bruidstaartjes/ideeen voor bruidstaarten! Ik ga heel waarschijnlijk ook volgend voorjaar bakken voor een trouwerij. Idee is een soort ‘sweet table’ waarvan in ieder geval één taartje wat echt aangesneden wordt als bruidstaart. Maar geen typische drie laagse taart, meer in lijn met wat jij hebt gemaakt @Hedwig
Waaauw wat een prachtige taart!!
Wat mooi! En het klinkt ook super lekker!
Ik had ook weer voor mijn nichtje een paw patrol taart gemaakt en kon het niet laten om mijn eigen hondje erin te verwerken. Ze poseerde zelfs nog hetzelfde voor de foto ook Gelukkig is volgende week de laatste verjaardag dan ben ik wel weer klaar met alle taarten voor voorlopig hoor haha.
Ik zag de foto’s voordat ik je tekst las en zat zo hard te denken wie die tweede Paw Patrol pup nou was
Maar superleuk gedaan hoor, mijn Skye-loving dochter was door het dolle geweest met zo’n taart.
Hahaha ahhh dank je wel! Ik vond het eigenlijk best moeilijk om Skye te maken
het zat echt tegen qua kleuren ook. Mijn hondje was in vergelijking lekker makkelijk te doen haha
Girl die ogen
Hahaha I know
Kunnen die honden ook niks aan doen, dat ze het aan hun schildklier hebben.
Hahah hondjes met drugs op
Wel echt een mega leuke taart
Hahaha past wel goed bij het high in the sky thema
Deze gv gevulde koeken hebben bloed, zweet en tranen gekost Het deeg was zooo kwetsbaar, uiteindelijk pas een beetje te doen toen ik het een tijd in de vriezer had gelegd en in porties uitgerold. Maar ik hoop dat ze smaken want ik mis echt lekkere glutenvrije gevulde koeken!
Ik heb eetbare bloempotjes gemaakt voor het verjaardagsfeestje van mijn zoon en ben er echt belachelijk trots op.
Terecht!!