Baktopic #4

Prachtig :sunflower:! Wat zijn het voor smaken?

2 likes

Ohhhhh ik wil dit ook!!

6 likes

De potjes zijn van melkchocolade. Gevuld met chocolademousse. De zonnebloemen zijn een combinatie van melkchocolade en vanille. Ik was bang dat het misschien te machtig zou zijn maar ze zijn heel klein dus het is prima te doen zo.

9 likes

Klinkt ontzettend lekker en het ziet er prachtig uit zo bij elkaar. Veel plezier met het feestje :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Wow echt heel mooi gedaan!

1 like

Ook maar gelijk even de rest delen:

Op verzoek van zoontje een aardbeiencake.

Een vanillecake met hibiscusglaze

De gewone bloemen zijn wederom aardbeiencake. Die met chocolade zijn caramelcake. Had de chocolade beter vanochtend kunnen doen want gisteren was het laat en ik was moe dus de afwerking is niet zo mooi.

Maisbroodcake

En in de kruidvat bakvorm die hier genoemd werd een Ierse koffiecake en het restantje beslag van de maisbroodcake. Duidelijk dat je voor deze vorm een dun beslag moet gebruiken.

53 likes

Wauw!! Wat een plaatjes allemaal. Gefeliciteerd en een fijn feestje, maar dat komt vast goed.

1 like

Mooi allemaal! Vind dat verjaardagsbordje ook echt heel leuk trouwens

4 likes

Wat zijn dit, kaneelknopen? :drooling_face:

Omgggg geweldig dit!!! Als mijn moeder dit zou maken voor mijn verjaardag, echt ik zou trots zijn!

@Otzi dit is echt een Otzi taart, zo creatief en leuk om te zien. Je hond er ook nog bij echt hilarisch.

@Jellyshoes ik ruik dit bijna door mijn scherm heen, dit staat ook nog op mijn verlanglijstje om te bakken!

@jojo ze zien er goed uit, hopelijk smaakt het goed, welk recept heb je gebruikt?

5 likes

Ik ben het lange weekend goed begonnen met kokoscake met witte chocolade-passievrucht ganache :sparkles:

46 likes

Misschien gekke vraag, maar als je er een eet, kan je dan een doorgesneden laten zien? Zodat ik de binnenkant kan zien?

Ik vind dit bijzonder knap gemaakt.

2 likes

En, hoe smaken ze? Ben benieuwd naar het recept

1 like

Rocky road fudge!

18 likes

Het is echt helemaal niet moeilijk! Ze zijn ook echt klein dus doorsnijden is al bijna niet te doen. Dit is een foto van de binnenkant. Gewoon een schepje mousse en dan het bloemetje bovenop. Je hebt ook wel grote versies die je ket cake kunt vullen maar die tijd had ik helaas niet.

3 likes

Zo leuk allemaal! Ik ben ook weer aan het bakken, mijn favoriete koekje van het moment:

12 likes

Ja leuk he! Heb die eens bij de kringloop gekocht. Volgens mij heeft iemand het ooit zelf gemaakt.

5 likes

Jij werkt zó netjes en mooi! Met jouw skills kan je prachtige sweet tables verzorgen. :heart: Echt prachtige creaties weer en kan me zo voorstellen dat je zoontje supertrots en blij was.

9 likes

Nou wat lief dit! Hij was inderdaad heel erg trots en heeft een heerlijk feestje gehad.

3 likes

Koffie brownie met een creme van vanille, tonkaboon en gezouten caramel en afgemaakt met gehakte pecannootjes

38 likes