Ik heb net een nieuwe tulbandvorm van Nordic Ware van mijn moeder gekregen. Ben zojuist mega enthousiast aan het onderstaande recept begonnen maar ik kan nergens de oven temperatuur vinden en het beslag is zo goed als klaar. Heeft iemand van jullie een idee? ChatGPT zegt tussen de 165-175 en dan een baktijd van 45-60 minuten maar dat matcht niet echt met de 20-30 minuten die in het recept beschreven staan. Ik heb zelf dus echt geen idee haha! Misschien kijk ik er wel helemaal overheen
Is het deze?
Nee die vond ik ook maar is een andere! Ik heb nu gegokt op die dertig minuten op 175 en ik wacht maar gewoon af haha! Thanks voor t meedenken
voor de volgende keer!
Je kan er ook een prikker in steken, als deze er schoon uit komt is de cake gaar
Haha dat stond er net nog niet, ik had ook nog gekeken!
Nee het stond er echt niet inderdaad, de review waarin gevraagd werd om de temperatuur is ook weggehaald nu
Het is vandaag midsommar dus ik heb meringue en crème diplomat gemaakt voor het dessert. Wordt geserveerd met aarbeien en ijs
Ik ga vanavond varen en wil iets bakken om mee te nemen. Heeft iemand leuke ideeën? Heb heel erg zin om allerlei taarten en zo te maken maar dat is natuurlijk niet zo handig hahaha. Maar heb eigenlijk wel zin in iets origineels/uitdagends dus vind veel koekjes zo saai
Iets als een citroen maanzaadcake? Kan je alvast snijden en dan terug in de vorm meenemen zodat het heel blijft.
Oh ja goed idee! Misschien wordt dat het idd
Of madeleines in verschillende smaken, groene thee, honing sinaasappel whatever.
Goeie! Heb ik alleen geen vorm voor helaas. Maar wel leuk idee, ga ik onthouden
Citroen ricotta cake, is wat frisser met dit weer mss
Wat is het geworden?! Misschien kan je een volgende keer snoep maken dat steekt nogal nauw met temperaturen enzo.