Deze vrouw heeft er echt een hele hoop. Ik heb wel eens de pindakaas en de koffie gemaakt en die waren beide goed, dus ik ga ervanuit dat de rest wel goed is
Die Pam bakspray met bloem die hier altijd getipt werd kan ik nergens vinden. 🫠
Nee die is momenteel nergens op voorraad. Niemand weet ook of er nog nieuwe gaat komen.
Een advocaatvlaai voor de verjaardag van mijn opa. Eerste keer dat ik deze heb gemaakt dus best tevreden met het resultaat!
Deze kan echt zo in een vitrine bij de bakker, wat een plaatje! Daar is je opa vast heel blij mee.
Ja hij is heel blij! Vandaag komen alle buren op bezoek en iedereen krijgt te horen dat zijn kleindochter de vlaai heeft gebakken.
Samen met mijn vriend een basque cheesecake gemaakt. Ziet er goed uit, had donkerder gemogen maar dat doen we een volgende keer. Het moet nu nog afkoelen en dan eten we het morgen op.
Als iemand nog een leuke bakvorm zoekt voor kerst: deze is nu echt heel goedkoop bij baktotaal.
Ah, wat een goede tip! Helaas nu al uitverkocht
Oh jammer! Dat is wel heel snel gegaan dan.
Hoe handig zou het zijn als je van zulke specifieke bakspullen ergens een soort bieb kan maken en waar mensen het dan kunnen lenen. Ik zou heel graag 1 x per jaar iets met Kerst thema willen maken, 1x iets met Pasen etc maar wil dan niet alles los hoeven kopen
Ennnnn weer een
Zelf helaas de vorige twee gemist en in deze geen interesse, maar misschien iemand hier wel haha
Dag bakkers! Is de spaaractie bij de Jumbo voor die Tefal keukenmachine mixer een goede deal of niet? Ik ben geen wekelijkse bakker en vraag me af of het té goedkoop is, misschien heeft één van jullie hier meer verstand van dan ik
Zal er vooral aan liggen waar je m voor wil gebruiken
Bedankt voor de tip, ik heb m besteld Heel erg blij mee ik heb m morgen binnen en ik wil het eigenlijk direct zaterdag gebruiken dus helemaal top dit!
Ik denk vooral voor redelijk basic taarten, cakes, dat soort dingen! Niet voor brood in elk geval.
Geen mooie foto gemaakt, dus jullie moeten het doen met deze koelkast foto de dino taart voor mn neefje die 8 werd.