Ziet er vooral uit alsof jullie hard hebben genoten!
Haha ja, er werd echt aangevallen. Tijd voor een before foto was er niet. Vind het wel een mooi compliment
https://vm.tiktok.com/ZIJncDgES/
Pff kan iemand dit recept uitproberen en laten weten of het de moeite waard is
Wat is jullie favoriete recept voor citroen maanzaad cake?
Ik heb niet 1 favoriet recept, maar wat ik altijd doe is dr oetker citroenrasp gebruiken ipv alleen echte citroen
Mijn kind is zondag jarig en ik dacht vanavond even een proefrun te doen met mijn nieuwe speciale bakvorm van Nordic Ware. Ik dacht dat ik nog karig was met het vullen van de vormen, blijkbaar niet. Ik bak heel weinig, dat is nu wel te zien.
Het zijn de backyard bugs.
Het zijn ook niet de makkelijkste vormen!
Ik vul een vorm tot maximaal 2/3 en leg er dan een ovenbestendige plaat bovenop. Dan wordt het beslag goed verdeeld en stroomt het niet over/krijg je geen opbollende cakejes. Werkt eigenlijk altijd.
Bedankt voor de tip, ga ik dat morgen proberen! Had ze inderdaad ongeveer voor 2/3e gevuld.
EDIT: Drie konden gered worden, de rest moest ik uit de vorm pulken
Wat een leuk bordje!
Herkansing!
Twee beestjes moest ik even bijsnijden aan de onderkant. Had er een plaat bovenop gezet en dat werkte top (bedankt @Chesirecat!), maar hij bedekte niet de hele vorm haha.
Ze zijn iets donkerder geworden, maar prima gelukt verder!
Zo’n leuke vorm! Wat voor cake is het?
Nogmaals graag gedaan en veel bakplezier
Vandaag weer iets nieuws geprobeerd. Een tartelette, gevuld met lemon curd en italiaanse meringue. Fruit uit eigen moestuin
Gisteren weer cinnamon rolls gemaakt. Helaas een beetje aangebrand bovenop door mijn stomme elektrische oven, maar ze waren nog steeds lekker. Heb er al 4 op ofzo haha
Als ze maar goed smaken! Voor de volgende keer kun je er ook wat alu folie overheen doen als ze te hard gaan, dan garen ze wel door maar verkleuren ze niet verder.
Heeft iemand hier het ultieme recept voor een chocoladetruffel taart, met knapperige chocolade laagje bovenop?