Wat prachtig gedaan!!
Dankjewel! ![]()
Wat netjes!! Kan je zo’n eetbare afdruk gewoon online bestellen…?
Ja klopt! Heb ik via cakeprint gedaan. Was eigenlijk heel makkelijk om te verwerken. En dankjewel! ![]()
Mijn kind heeft in een advertentie van het eigen huis magazine (
) een “spikkeltaart” gezien en sindsdien is dit al maanden het enige wat hij voor zijn derde verjaardag wil.
Hij bedoelt van die bakconfetti zoals hieronder. Kun je dit ook in een fysieke winkel kopen? De verzendkosten zijn 2/3 van de prijs.
Xenos heeft dit sowieso. Maar volgens mij de meeste supermarkten ook wel.
Dr Oetker regenboogfantasie (en vergelijkbare strooisels) verkooen ze bij de meeste supermarkten
Jumbo en Hema hebben ook confetti
Wel handig om te weten: dit vloeit uit als je het meebakt. Dus als versiering kan wel! Maar niet in de taart. Of ja kan wel maar is niet zo mooi.
Aangezien ik morgen jarig ben vandaag een kleine traktatie voor collega’s. Het is chocolade koffiecake.
Ik moet toch echt eens investeren in een mooie bakvorm, alles ziet er zo gezellig uit!!
Ik zou zo graag jouw collega willen zijn ![]()
Hahaha ik kan het van harte aanraden! Je kunt ook op marktplaats en vinted kijken. Daar staan heel veel mooie vormen voor 30/35 euro. Nog steeds niet goedkoop maar beter dan de 60 euro die je nu vaak voor nieuwe kwijt bent. En ja het hoeft natuurlijk geen NW te zijn maar ik heb met geen enkel ander merk net zulke mooie resultaten.
@Speurneus we hebben een hele berg vacatures ![]()
Volgens mij heeft m’n moeder nog wel wat liggen van NW, zal ik eerst eens proberen ![]()
Ik heb deze week deze broodjes gebakken en ze zijn zoooo lekker:
https://www.instagram.com/p/DTw7AInDfJE/
(het recept is helaas een betaalde nieuwsbrief maar je kunt het per mail krijgen met ‘claim my free post’ waarmee je lid wordt van de gratis versie)
Een beetje brioche achtig maar dan zonder eieren en met olie ipv boter, en echt heel lekker zacht van binnen en een mooie korst. Een klein beetje zoetig maar zeker niet zoet, en heel makkelijk. Je kunt het deeg met een machine maken en dan een nacht in de koelkast zetten en de volgende ochtend maak je met anderhalf uur de blits met verse broodjes. Ik had geen sesamzaad dus ik maakte ze zonder. Vers zijn ze het allerlekkerst maar als ze afkoelen en harder worden kun je ze heel goed in de oven opwarmen of doormidden snijden en in de broodrooster doen.
Ziet er super leuk (én lekker
) uit! Van harte! ![]()
Heeft iemand hier ooit aan meegedaan? Het lijkt me wel heel leuk eigenlijk, maar vind het wel jammer dat je geen plus 1 mee kan nemen zonder twee taarten te bakken ( ook al begrijp ik dat wel haha) Vind het dan ook weer een beetje eng om alleen te gaan ofzo
haha.
Waarom is dat twintig euro per ticket??
Ik vind het idee leuk maar ik vertrouw er niet op hoe hygiënisch andere mensen bakken, haha.
Hahaha ja dat ging ook een beetje door mijn hoofd eerlijk gezegd ![]()