Baktopic #4

Absoluut! Ben zelf weer eens veel te kritisch :sweat_smile: het jarige jetje stond te gillen en te springen toen ik de taart kwam brengen en dat zij er blij mee is, is natuurlijk het aller belangrijkste :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Wow echt een super mooi afgewerkte taart! Echt heel clean en professioneel haha. Je zou echt niet zeggen dat je dit in deze bloedverziekende hitte hebt opgespoten. Ik vind de toeven en de drip echt super netjes.

4 likes

Laura’s Bakery heeft momenteel een wel heel leuke bakvorm, een limited edition die te koop is bij Kruidvat. Ik zag deze langskomen op Instagram.

Op de foto lijkt ie vrij plat maar dat is 'ie zeker niet, hij is tamelijk hoog zelfs, bijna zo groot als een tulbandvorm. Op de website van Kruidvat kan ik hem niet vinden maar in de Kruidvat een dorp verder waar ik toevallig moest zijn, lag ie wel in de schappen. De vorm oogt mooi stevig en het is in een design dat ik nog niet eerder heb gezien. Een mooie zomerse bakvorm!

10 likes

Bedankt voor de tip ik heb hem vandaag gekocht om aan iemand cadeau te geven! Ze hebben nu een actie dat je met je klantenkaart 20% korting krijgt op een artikel naar keuze, dus ik had de vorm uiteindelijk voor 7,99!

4 likes

Is wel alleen vandaag die extra korting met de kaart!

2 likes

Ooohw dat wist ik niet, sorry voor de dooie mus :frowning:

1 like

Oeh wat een mazzel! Leuke vorm is het hè?
Ik bak momenteel nauwelijks omdat ik overspannen ben maar ik hoop hem binnenkort uit te proberen.

4 likes

Doet me denken aan deze van de Dille & Kamille

4 likes

Ja daar heeft 'ie zeker wat van weg, die is alleen wel een stuk minder hoog. Qua inhoud scheelt het de helft denk ik.

1 like

Ik wilde dit weekend een grote pavlova maken om mee te nemen naar een barbeque. Nou vroeg ik me af of iemand wel eens hiervoor eiwit uit een pak uit de supermarkt heeft gebruikt? Of is eiwit van verse eieren hier beter voor?

Ja hoor, kan gewoon. Je moet waarschijnlijk wel wat langer kloppen.

4 likes

Eiwit uit een pak is hier juist super fijn voor, geen gedoe met zelf scheiden en een mini beetje eidooier erin krijgen.

5 likes

Ik heb wat overuren verkocht, was super tevreden met m’n hartvormen en nu is er bundelkorting dus… heb een tweede set frostforms gekocht. Ik word echt heel blij van bakken/mooie taarten maken/in de keuken staan dus kon het wel verantwoorden aan mezelf. Nu twee voor €99 (de 15cm en 20cm).

6 likes

Omgekeerde aarbeientaart, recept van Patisjanne. Ik had er wat meer zout aan toegevoegd. Minder suiker kan natuurlijk ook maar dat ietsjes zoutige maakt het gewoon heel erg lekker! Verassend makkelijk

33 likes

Die staat ook op mijn lijstje. Het ziet er zo mooi uit (en idd zo simpel!)

2 likes

Ik wilde deze maandag maken voor een verjaardag. Goed om te weten dat het een succes is :slight_smile:

Ohhh dat ziet er zalig uit zeg. Dank voor het delen, ik ga hem ook maken.

1 like

Ik zag hem ook al bij Janne! Staat echt op mn wishlist voor deze zomer. Lijkt me zoooo lekker.

1 like

Gisteren ook een receptje van Patisjanne gemaakt, een (no bake) smores taartje. Ook nog een citroen monchou taartje van haar gemaakt, maar daar geen foto van. Was wel heeeel lekker fris

24 likes

Leuk om te zien dat haar recepten zo goed bevallen. Ik vind dat bij instafluencers toch soms een beetje hit or miss. Ik twijfel nog of ik de aardbeientaart of de frambozen tiramisu taart zal maken voor mijn verjaardag binnenkort.

1 like