Kom ik weer met Donna Hay, maar haar brownies zijn ook fantastisch. Heb ze afgelopen vrijdag nog gemaakt. Super super snel gefikst.
Die van Rutger zijn ook heerlijk ja
Kom ik weer met Donna Hay, maar haar brownies zijn ook fantastisch. Heb ze afgelopen vrijdag nog gemaakt. Super super snel gefikst.
Die van Rutger zijn ook heerlijk ja
Wow heel mooi!
Nee, een pannekoekmix is normaal gesproken niet puur bloem en ook niet geschikt om koekkes ofzo mee te bakken!
Rutger is vandaag ook mijn inspiratie! Deze heb ik net in de oven geschoven dus hopelijk komt het er over een uurtje goed uit.
@Tedmosby wow super mooi die macarons!
Ik heb sinds kort een proef abbo op Kobo plus met mijn iPad, en daarmee kan ik oa al Rutger zijn boeken mee lezen en alle kookbijbels. Denk dat ik het abbo gewoon door laat lopen, vind het wel zijn geld waard.
Heb afgelopen weekend ook veel gebakken, heb er zelfs een speciale insta voor gemaakt zodat ik mijn creaties terug kan zien haha.
Ga morgen pavlova met lemon curd en chocolade eitjes maken met het recept van Laura’s bakery.
Weet iemand een lekker bakrecept met citroen?
Alles waar lemon curd op gaat.
Oooo krijg opeens zoveel zin in lemon meringue pie
Deze heeft echt een heel goede makkelijkheid-lekkerheid-ratio.
Dan moet je ook echt eens lemon cheesecake proberen! Zo lekker.
Nooit gehad, maar klinkt heerlijk. Heb je een recept?
Lemon bars, bijvoorbeeld deze:
Zo lekker
Iemand een lekker recept met pompoenpuree
Ik maak hem volgens dit recept. Is echt de favoriet hier. Vrienden komen ook speciaal langs voor een stukje als ik hem heb gemaakt.
Of
Heb gister deze proberen te maken alleen hij is niet heel goed gelukt. Ik denk dat het komt omdat ik tarwebloem ipv zelfrijzend bakmeel heb gebruikt?
Andere vraag: ik zie al een paar keer langskomen dat cake wordt ingevroren. Hoe? In portie? En dan in een diepvries zakje? Of folie? En hoe ontdooi je het?
Ik zou hem in plakjes snijden en dan apart bewaren, dan ontdooit het best snel op kamertemperatuur. En zakjes of folie maakt niet uit, cake kun je 3 maanden in de vriezer bewaren zonder dat het uitdroogt.
Edit: In zelfrijzend bakmeel zit bakpoeder en een klein beetje zout, dus dat zou je dan eventueel zelf toe moeten voegen als je gewone bloem gebruikt . De cake ziet er trouwens wel echt lekker uit!
Heb je wel bakpoeder of iets erin gedaan om te zorgen dat het ging rijzen? Denk dat de cake daarom wat platter is geworden. Er staan wel formules op internet waarop je kunt zien hoeveel bakpoeder je dan moet toevoegen om hetzelfde te krijgen als in zelfrijzend bakmeel.
Uit een blikje of wat?
Vers! Ik had gister pompoen (zonder kruiden oid) over (als je kind het niet wilt eten …) en dat heb ik gepureerd, dacht daar van ik wel wat van. Maar heb eigenlijk geen idee