(Barbie)poppen-nostalgie-topic

Mijn oma maakt al heel lang zelf kleertjes voor Barbies en andere poppen en vroeger ging ik dan altijd in de Privé kijken naar die mooie jurken die BN’ers op de rode loper dragen en dan kon ik gewoon ‘uitzoeken’. Mijn oma maakte het dan na.

12 likes

Pervy fotoshoot voor @Krabsalade:

13 likes

die een na rechtse lijkt wel een sims poppetje vind ik en die roodharige doet me denken aan de eighties

3 likes

Ik was vooral fan van die My Scene barbies. Samen met een vriendin had ik alle vrouwelijke personages compleet (de jongens vonden we stom). Je had daar ook films van trouwens.

7205b01e6c62cfa4945f612822ff1f95

6 likes

my scene, mijn wereld, je weet wat ik bedoel, tis my scene

of ben ik de enige die dit liedje nog kent van hun reclame’s?

6 likes

Wow ik herken zoveel Barbie’s die hier voorbijkomen. Volgens mij had ik er tussen de 50 en de 100 ofzo, ik was echt verwend op dat vlak. Op zolder ligt nog wel een doos vol, inclusief de camper, de gele en roze Beetle en het huis wat hierboven al werd gepost. Helaas heb ik op m’n 12de of 13de samen met een vriendin van bijna alle poppen het haar afgeknipt, dus ze zien niet meer uit. :sweat_smile:

Nog een paar die nog niet gepost zijn:


Deze rook zogezegd naar aardbeien, maar het was eerder een vies chemisch luchtje.

image

4 likes

Deze bedoel ik!

Haha! Love it! :heart_eyes: Dit was toch wel mn favo. Ik moet hem nog wel ergens hebben bij m’n ouders.

4 likes

Ik had echt een vreemde Barbie in mijn collectie. Ik denk ze nu voor een hoop gedoe zou zorgen:
image

6 likes

Haha nee joh, juist een goed voorbeeld van diversiteit! :wink:

1 like

Juist niet toch? Beetje diversiteit. Ik ken wel mensen die vroeger niet met Barbies mochten spelen omdat ze zo dun en niet-divers zijn. Kan ik ook wel inkomen. Ik vind Barbies leuk dus ik hoop dat als ik ooit een kind heb ze wat diverser zijn.

Mijn lievelings Barbie is nog steeds de KLM Barbie.

1 like

Ik vind de ‘Birds’ Barbie wel geinig.

1 like

Omg die Ken had ik!!!

2 likes

ik zag deze trouwens laatst in de winkel staan hahah snap er echt de ballen van. tis dus ook dr 3e kind al want je krijgt er twee babies bij EN ze is zwanger

6 likes

Sow die heeft goed dr best gedaan haha. Rolmodelletje hoor

3 likes

Mijn aller eerste Barbie

Benetton Barbie en de boutique


Voor deze skipper heb ik m’n spaarvarken geplunderd
e0bc0895043b0c57c9039075772c7d58--african-americans-barbie-dolls

Deze Stacy kreeg ik voor Sinterklaas echt ik was zooooo blij

Skipper had een bff nodig
8a202aca9cd590d714ba78518d9d5a03--barbie-barbie-barbie-collection

Deze gap Barbie had m’n vader meegenomen toen hij voor z’n werk in Amerika moest zijn. Ik speelde ook altijd dat ze een Amerikaans accent had. Niet dat ik wist hoe dat klonk ofzo…

Deze outfit was stom maar ik vond dit de aller knapste Barbie dus zij mocht altijd de barbie modeshow lopen

11 likes

Die GAP- en Bennetonoutfits zijn echt heel tof!

4 likes

Ik had ook deze met bijpassend liedje op cassettebandje

2 likes

Ik had daar Teresa van, dat liedje heb ik echt grijs gedraaid, mijn ouders werden knettergek haha.

2 likes

Jaaa die roze zeemeermin had ik ook! Die spoot water door dat kroontje.
Ik kreeg alleen Barbies met Sinterklaas en met mijn verjaardag, van oma.

1 like

Ik heb geen nichtje maar ik dring die Barbies gewoon aan mijn neefjes op. Geen flauwekul.

3 likes