(Barbie)poppen-nostalgie-topic

Haha die had ik ook, die outfit was zo random haha. Had ik 1 man in een huis vol Barbie dames, had hij dat aan. :joy:

3 likes

Ja hij is wel heet

2 likes

Ooooh de nostalgie! Geweldig!
Hilarisch wat ze wel niet verzonnen bij Barbie en Ken en wat je ermee kon doen (baard scheren, kleding versieren, haren versieren etc.)
Mijn eerste barbie was een zeemeermin en die had zo’n kroontje op waar je een slangetje op aan kon sluiten met een schelp eraan. Daar moest dan water in, en als je erin kneep kwamen er waterstralen uit die kroon. Fantastisch vond ik dat, maar ik mocht dat nooit doen van mn moeder :frowning_face::rofl:
En op een gegeven moment kreeg ik een (nep) barbie die zwanger was. Baby kon er ook uit en dan floepte zo een platte buik naar boven :joy: Nouja, dat werden wilde verhalen natuurlijk want nu konden Barbie en Ken seksen en toen werd ze zwanger. :drooling_face: :grimacing:

4 likes

Omg die laatste!!! Daar was ik zooooo zuinig op, vond die echt zo mooi.

1 like

Deze gehandicapte schoonheid was van mn moeder. Vreselijk haha

4 likes

Dank jullie wel!
Ik ga in mijn vakantie met mijn Barbies spelen hahaha. Staan allemaal in mijn kelder :smirk:

2 likes

Haha aww! Heb je ook een foto van die pop die erachter ligt? Ik heb zo’n broekje geloof ik en ik snap niet waar hij bij hoort. :stuck_out_tongue:

2 likes

Ehm die ligt er wel tussen die foto wat ik heb geüpload met de Barbies die ik nog heb, maar ik weet bijna zeker dat dat niet de originele kleding was.

Ik ga deze week een nieuwe Barbie kopen voor mezelf, gewoon een mooie waarvan ik niet de haren afknip, of tieten.

3 likes

Ik vind het ook jammer dat mijn nichtje geen Barbie meisje is. Ik koop wel alle Barbies met haar naam, speel er maar mee kreng hahah.

1 like

Oh mijn god echt fantastisch dit topic!! Ik kan me heel weinig barbies herinneren (wel die met die roze haren die hier al een paar keer voorbij is gekomen) maar ik was vooral into mijn huis bouwen. Ik had een soort grote lange kast waar ik een heel huis van had gemaakt met al deze sets naast elkaar (ff kijken of dit lukt want heb nog nooit een afbeelding geupload ik hoop dat ze niet te groot zijn):


dit was de woonkamer ik vond die bank echt fantastisch

SX425
de slaapkamer met een computer die ik echt heel cool vond

badkamer
de badkamer

SX425
de keuken

ohja op de achterkant van de doos stond dan ook hoe je het neer kon zetten zo had ik het dus ook

en ik had ook echt veel paardenspullen en ik bouwde dan ook een hele manege met stallen gemaakt van rechtop gezette videobanden omdat ik te veel paarden had dat het niet met die manegeset zelf lukte

jeetje moet echt een godsvermogen hebben gekost dit voel me heel verwend nu

7 likes

Heeft jouw nichtje een Barbienaam? Haha of wat bedoel je? Mijn nichtje is 11 maanden dus geen idee of het een Barbiemeisje wordt. Volgende maand wordt ze dus 1, is het dan al tijd voor een Barbie? Lijkt me wel een beetje te vroeg. Haha

2 likes

Ah die slaapkamer had ik ook. Al die andere sets wilde ik heel graag maar kreeg ik niet haha. Vond laatst nog een verlanglijstje voor sinterklaas op zolder en daar stond de keuken en badkamerset nog op.
Mja geen wonder dat ik die nooit heb gekregen. Sinterklaas is gewoon mijn lijstje vergeten. Kon die beste man natuurlijk niet weten dat ik die dingen wilde :tipping_hand_woman:

3 likes

De nieuwe Barbies.

12 likes

aah ik vind deze zo leuk, er zijn curvy, tall, petite en ‘normale’ barbie’s bij

biecht: ik ben 24 en heb er hier al een paar van gekocht. Vindt ze zo leuk

5 likes

Oh leuk! Heb je foto’s?

3 likes

Mijn oog neigt het meest naar de meest linker Barbie. Zou sowieso niet voor een blonde kiezen want die heb ik dus blijkbaar al genoeg haha

1 like

Wat cool!

2 likes

Van de nieuwe lijn:


Vlnr: talk, curvy en normaal. Die met het felroze haar is m’n favoriet, vind haar zo’n leuke uitstraling hebben.

Overige barbie’s:


Die linker met het bruine haar en rechte froufrou is van een collectie van supermodel barbies geweest, heb haar vrij cheap kunnen scoren via m’n werk. En ik heb de andere een zwart jurkje van Ali expres aangedaan om het toch iets volwassener te maken haha

Ik vindt het zo jammer dat ik alle barbie’s uit m’n jeugd weggegeven heb, zou ze nu wel terug willen hebben

11 likes

Ik had vroegah een zeemeerminbarbie waarvan het haar van kleur veranderde als het nat werd, volgens mij was het deze:

Het was een van m’n mooiste barbies in ieder geval en de horror was dan ook groot toen m’n broers haar op een kwade dag helemaal gemolesteerd bleken te hebben. Neus, oren en tieten eraf gesneden, allemaal krassen in haar lichaam, haar afgeknipt. Echt akelig eigenlijk en ze hebben nooit een nieuwe voor me gekocht, zal daar m’n hele leven om blijven zeuren.

6 likes

Ja een Barbie naam, net iets anders geschreven :grin:

1 like