(Barbie)poppen-nostalgie-topic

Geen nostalgie, maar hebben jullie die Barbies gezien die je onder water kan houden en dan tevoorschijn komen:

Ik moet echt even een reden bedenken om deze aan m’n nichtje van 5 te geven, zodat we dit samen kunnen revealen (ok ik kijk netjes toe, terwijl ik het haar laat doen). Love it.

Groetjes iemand van 30+ die nog steeds niet volwassen is

14 likes

Sinds de video van Nikkie wil ik deze ook. Ze hadden 'm helaas niet bij inter toys waar ik langs kwam :slight_smile:

5 likes

Jaa ik zag die laatst, ik wil er ook een! :scream:

Ik vind de moderne Barbies ook zo leuk! De fashionista’s zijn heel inclusief met volslanke poppen, petite poppen, poppen met vitiligo, protheses of een kaal hoofd, en androgyne poppen. Stiekem heb ik er al een paar gekocht voor mijn dochter (die er nu nog te klein voor is).

6 likes

Ik kan me de plastic geur van nieuwe Barbies ook nog zo goed herinneren hahaha

5 likes

Jaaa en die ijzerdraadjes die je los moest draaien om haar los te krijgen van de doos

6 likes

Geen Tessa, wel ook een dode cavia: ik ben al 20 jaar een Barbie jasje kwijt (was mijn favo) en heb er zoooo lang en vaak naar gezocht. Vermoed dat deze is gejat door een vriendinnetje waarmee ik altijd samen met m’n Barbies speelde. Zou 'm nog steeds terug willen hebben

4 likes

Zijn hier ook Monster High fans? Ik ben er zelf niet heel gek op, maar deze limited edition is zo leuk!


Helaas wel duur

1 like

Omg no way dat ik zo’n enge clown in mijn huis zou willen hebben, zou niet meer slapen man.

1 like

Love barbies klein deel van welke ik heb

11 likes

@Boppes Die vijfde had ik ook! Kon je dat haar niet in twee kleuren dragen?

Ik had er heel veel, waaronder deze

4 likes

Toevallig dinsdagavond op rtl Z de Z-doc over 60 jaar Barbie gekeken. Ging over de geschiedenis en ook over de lancering van de nieuwe figuren van Barbie. Ik werd stiekem heel blij van die documentaire, alle warme herinneringen kwamen terug :pleading_face::heart:

4 likes

Ik ben in staat om weer eens een barbie te kopen, puur voor het nostalgische gevoel haha

1 like

Ik vind het ergens ook wel jammer dat ik niet meer de fantasie (of geduld?) heb om zo uuuren met m’n barbies te spelen. Zelfbedachte verhaallijnen etc. Ik kan me ook eigenlijk niet herinneren of ik dan hard op praatte of dat ik dat in mijn hoofd deed.

Ik heb een jaar geleden m’n hele barbie collectie die nog op zolder bij mijn ouders lag meegekregen. Toen ben ik die wel gaan sorteren en opruimen en dat was wel leuk, maar echt mee gaan ‘spelen’ kon ik gewoon niet haha.

1 like

Zo leuk dit topic! Net helemaal doorgelezen. Ik had echt zooo veel barbies achteraf echt tof hoeveel geld mijn ouders er aan uitgaven. Misschien omdat ik er echt zo bizar mee speelde.

Ik heb op de boot en het huis na alles bewaard. Ik mocht alles bewaren wat in dozen paste en de boot ging er toch echt niet in :sob:

Ik heb ook super veel dingen uit amerika. Een van de tofste dingen die ik had was een wasmachine en een magnetron waar een kip bij zat en die ook echt rondraaide.

2 likes

Jaa ik mocht ook altijd op vakantie een cadeautje uitzoeken, en dan kocht ik bv een barbie in Frankrijk. Daar waren ze toch weer net een beetje anders. O.a. deze heb ik in Frankrijk gekregen:

6 likes

Ooh die is ook gaaf!

3 likes

Mijn dochter vind het ook geweldig en wil graag samen met mij spelen haha zo kan ik toch nog even spelen en terug gaan in de tijd.

1 like

Ja klopt van paars naar blond!

Ik heb echt het leukste account met Barbiefilmpjes gevonden

4 likes