(Barbie)poppen-nostalgie-topic

afbeelding

Ik had dit Aladdin huis en vond dit zoooo mooi. Je kon het helemaal inklappen en had er ook een Yasmine pop en Aboe aapje bij. En de torens kon je open maken zodat je er nog spullen in kom verstoppen. Heb deze helaas niet meer en vind dat zo jammer nu.

8 likes

Zo leuk dit topic, bij zoveel barbie’s denk ik ojaaa!! Ik was vroeger eigenlijk echt verwend, die dingen waren niet goedkoop

image

12 likes

Die met de orka had ik ook. Veranderde dat zwart op haar benen niet van kleur als ze in het water ging?

1 like

Jaaaa klopt!! Was een van mijn lievelings

1 like

Hahhaha ik zie jouw gezicht al helemaal zoals je avatar als je hun haren afknipte, so mean :laugh:

1 like

Dit zijn allemaal barbies die ik wilde, maar nooit kreeg! Trauma’s

1 like

Wel heel leuk om zulke dingen weer op te zoeken. Ik had wel deze. Die had een zachte buik!

8 likes

Oh deze had ik ook maar dan met een donkere huidskleur. Die buik rook ook echt heel lekker op de één of andere manier en dat haar was heeeeeel zacht. Veel zachter dan mijn andere Barbie’s

2 likes

Ik heb gisteren een speciale barbie tas gekocht via mp, dan kunnen de barbies makkelijker mee op vakantie :innocent: Op mp staat zoveel leuks, wil alle oude barbies wel kopen hehe

@Bathwater oh die is gaaf!

4 likes

Jaa als ik ooit een Teacher Barbie in doos op MP vind dan koop ik haar meteen

1 like

Die ben ik al wel tegengekomen
Teacher barbie Mattel 1995 vintage
Bieden

Edit: ow ín doos…

2 likes

Ohhh eindelijk de kapsalon teruggevonden die ik had :pleading_face::heart:

7 likes

Ooh die had ik ook! Helemaal vergeten! Kon die ook niet echt water sproeien of was dat weer iets anders?

1 like

Jaaa! Uit dat douchekopje kon water komen. Heb gewoon zin hier nu mee te spelen

1 like

Omg die generation girl lijn!!!
Ik had deze en was zo verliefd op de witte schoenen

Elke keer als ik dit topic weer open denk ik “ja die had ik ook!”, was echt zo verwend en had bijna niks anders dan barbies. Als ik nu toch niet alle haren had afgeknipt zou het echt een fortuin waard zijn…

5 likes

Ja wil het hele setje :sweat_smile:

3 likes

Ik heb trouwens ooit een keer een barbiejurkje van een vriendin mee naar huis genomen (oftewel gewoon gejat) en tot op de dag van vandaag weet ze niet dat ik dat was. Verder nooit wat gestolen in mijn leven maar die moest ik gewoon echt hebben, sorry tessa

6 likes

Oh toch goed onthouden dus.

Jaa ik ook! Allemaal die dingetjes weer opzetten en uitstallen. Al denk ik dat ze me thuis dan voor gek verklaren haha

1 like

Haha hoe grappig als nu een Tessa reageert die al jaren haar jurkje kwijt was.

Ik was vroeger echt een evil kind. Barbie was altijd aan het daten met Ken en dan kwam Action Man in een coolere auto en ging ze er met hem vandoor (want auto en spieren). Heb ik denk ik van Katrien geleerd :woman_shrugging:

7 likes

Ik heb destijds zo’n paars/roze kasteel gehad. Je kon het ook dichtklappen en wanneer het open ging kwam er zo’n magisch deuntje uit. Was vast kneiterduur :face_with_hand_over_mouth:

1 like