(Barbie)poppen-nostalgie-topic

Omg deze had ik ook, en ook een ‘zwangere’ barbie met een buik die je dan met magneetjes kon plakken, en er zat ook echt een mini baby in, echt fantastisch

3 likes

O ja wow ik had deze

was m’n allereerste Shelly

20 likes

3 likes

Dat maakte me niks uit. Het ging mij meer om wie ze dan was. Dus bijv “dierenarts Barbie” “dokter Barbie” etc. En ja 9 vd 10 was blond. Ik ben zelf een donker type maar ik had daar geen problemen mee. Had ook wel getint en zwart. Zolang het maar een leuke Barbie was. Ik was echt fan van getinte Barbie met dreads en kraaltjes in haar haren. Weggegeven. :cry:

1 like

Ik mis de leukste Barbie’s


Deze koop ik ooit opnieuw. Ben echt verliefd op deze pop.

Deze had een bepaalde geur die ik me nog steeds kan herinneren

Mijn eerste

12 likes

Jaaa deze had ik ook!
Die bovenste met een paarse overall en de onderste met een paars jurkje! Ik heb ze ook nog op zolder liggen, love it.

edit: die onderste had toch van die benen die naar voren ‘schoten’ zodat ze kon lopen?

3 likes

Ja volgens mij had ze iets in haar rug waarmee je haar kon duwen of je kreeg er een ‘houdertje’ bij

2 likes

Nee ik ga dit echt doen. Ik wil nog het liefst al Mn weggegeven Barbies terugvragen. Mn vader haalde het van zolder en Mn moeder ging naar zo’n kunst ding iets met Mn tante vandaag, en ik zei dat dit juist kunst is. BARBIES. Vind ik ook echt. Ik baal er zo van dat ik bij zoveel de haren heb afgeknipt. Ik weet nog wel dat Mn moeder dat jammer vond (ja goh). Toen we ze vandaag weer pakten , echt van zo’n vlieringzolder met een speciale luik enzo. Waar 15 meter aan troep ligt, zaten er zelf muizenkeutels tussen. Sorry Barbie. I still love you 4 EVAH :heart:️. EVAH EVAH​:revolving_hearts::heartbeat::heartpulse::sparkling_heart::cupid::two_hearts:

2 likes

Yo

29 likes

Oee heb je eventueel tijd om foto’s op te zoeken daarvan? Ik baal zo dat ik nu weer op een plek ben waarop ik op 80 procent over mn data ben.

Ik wil zo graag die donkere kapper Barbie terug met donker krullend haar. Ze had een kikkergroenpakje aan. Een soort giletje met gouden knoopjes. Op vakantie heb ik ook een leer een Barbie gekregen die had precies dezelfde outfit in het geel, die kochten we in zuid Italië. Wauw ik moet Mn Barbie hype echt kalmeren want het wordt eng en het verpest dit topic op deze manier.

2 likes

She ma bitch :v:

1 like

Hier heb ik Teresa van trouwens :smiley: Kira is wel tof, ze lijkt een beetje Aziatisch of juist Latijns-Amerikaans?

6 likes

Ik liet deze altijd de man spelen omdat ik geen Ken had



Dit was overigens mijn allereerste Barbie


Dit werkte echt belabberd, vooral die patronen die erbij zaten sloegen nergens op

12 likes

Ik heb ook deze nog liggen, maar incompleet. In die föhn moest je ijs doen, en als je dan Barbies haar föhnde werd het roze. De kleding is omkeerbaar, dat is wel tof.

4 likes

Kira is meer Aziatisch imo en Theresa gewoon latin/zuid Amerikaans? Ik heb dit nooit zo meegekregen als kind? Ik vond alle Barbies leuk behalve dan de hele oude variant. Weet wel duidelijk welke ik nou zou uitkiezen. Op degene waar ik het meest op lijk. Vroeger deed ik dat nooit. Rare gewaarwording.

2 likes

Ja misschien… nog eentje dan.

Dat kussentje maakte muziek (ben ik kwijt) en deze kan haar ogen open en dicht doen.

6 likes

Ik had Disney barbies! Iemand hier ook? Niemand van mijn vriendinnen wilde daar mee spelen, ze wilde alleen de echte barbie’s.

10 likes

Ik gebruikte deze van mn broertje altijd als Ken omdat ik aan 1 Ken niet genoeg had. Vond ie niet leuk.

12 likes

Ik had vroeger deze Barbie met baby’s!

s-l400

En ik had ook een donkere Barbie, maar die kan ik nergens vinden op internet? Ik had trouwens ook een ‘stomme’ Barbie die dan de man moest zijn. Ik noemde hem altijd Richard en dan liet ik hem en zijn liefje liedjes zingen van Savage Garden en Treintje Oosterhuis. :joy:

5 likes

Ik heb precies dezelfde, of ja jurkje dan! Haha

1 like