(Barbie)poppen-nostalgie-topic

Jaaa die had ik ook! Was een van mijn favorieten juist!

2 likes

Ja! Oh was zo mijn lievelings die, vond haar echt prachtig

2 likes

Omg ik had zoveel Barbies/barbie spullen vroeger, echt bizar hoeveel geld mijn ouders daarin hebben geïnvesteerd. Ging toen ik klein was ook bijna ieder jaar naar Amerika dus heb ook super veel collectors items poppen bij m’n ouders liggen

Dit was echt m’n lievelingsauto deze Volkswagen Beetle
image

En deze camper
image

6 likes


Ik had deze duivelskinderen ook, vond die Tommy echt kut en m’n Shellys gingen 'm altijd wegpesten.

5 likes

Ik had dus een barbietrein, inclusief geluiden. Fantastisch vond ik dit hahaimage

3 likes

Ik had maar een ken, prins ken die bij rapunzel Barbie hoorde. Hij had een hele gaye blauwe legging aan met gouden laarzen die eraan vast zaten als een soort maillot en een heel raar hesje. En ik vond m al snel niet zo mannelijk meer. Vond de action men van m’n neefje sexier. Maar daarvoor had ik idd ook een Barbie die altijd de man moest zijn.

5 likes

Hahaha dat haar is zo lelijk!

Ik wilde deze nog even delen <3

7 likes

Deze heb ik nog! :smiley:

4 likes

Mijn Barbies waren er vooral voor mee in bad te gaan en dan hun haren wassen en kammen en uiteindelijk ook afknippen :joy::sob:. Zo zonde als ik daar aan terug denk! Ik had ook Bratz met mega hip haar en coole kleren en schoenen. En Betty spaghetti’s die je helemaal in elkaar kon zetten zelf.

4 likes

Haha die bovenste kijkt wel echt vrij manisch. Haha heb er echt lol om

2 likes

Haha valt te verwachten bij jou!

2 likes

Die rechter lijkt op die chick van Saved by the bell!

3 likes

die had ik ook!! en was voor mijn idee best prijzig!

1 like

Ik had ook een donkere zeemeermin Barbie met heel lang haar wat natuurlijk onmogelijk ging klitten omdat het drie keer zo lang was als die hele Barbie. Uiteindelijk moest m’n vader de klittenbos eruit knippen en hebben nog een tijdje een bosje klittig haar aan een touwtje gehad omdat ik het zo zonde vond om weg te gooien. Daarna heb ik haar een afro gegeven en dar stond haar heel erg goed.

2 likes

GEWELDIG dit. Hahahaha echt. Die broer van mn vriendin bouwde altijd dus met dat knex? Hele hijskranen enzo. En wij gingen dan doen met de Barbies dat dat een hele grote stad was met wolkenkrabbers. Zijn qknex? Mocht altijd blijven staan. Onze inmens belangrijke barbiewereld niet.

2 likes

3 likes

WHAAaaaaaaaa IK HAD DE GELE BARBIE MIJN HART GAAT ZO SNEL IK KAN BIJNA NIET ADEMEN. Omg. Dit is echt gewoon eng haha. Dankje voor het opzoeken :kissing_heart:! . Die groene met donker krullend haar kan ik nog niet vinden.

3 likes

Ik had ook deze supercoole bergbeklimmer barbie (of Sindy blijkbaar zie ik nu). Alleen die touwtjes gingen zo snel in de knoop dus ik denk dat ik daar ongeveer 5 minuten fatsoenlijk mee gespeeld heb haha.

7 likes

Ah die barbies had ik allemaal, behalve die bellenblaas. En ik had ook de Shelli in bed met waterpokken, de barbie met draaibuik, een hondentrimsalon, een rare auto met een kookplaat in de kofferbak, winkelkar, het huis dat in het andere topic werd gepost, een jeep en nog tig barbies en shellis en Kens. Ik had echt een hele verzameling. Eigenlijk absurd gewoon.
Ik miste alleen een twee persoonsbed en een bank met salontafel. Dus die had ik zelf gemaakt bij míjn vader in de schuur van resthout, wat spijkers en houtlijm. Daarna met zakdoeken bekleding gemaakt en toen konden mijn barbies eindelijk samen slapen en gezellig bankhangen :grin:

Oh en de Barbie hierboven met die tuinbroek had haarverf erbij. Maar die was op den duur op. Toen dacht ik blijkbaar dat het met watervaste stift ook wel kon. Dus die Barbie is met een heel mooi Cruelle Devil kapsel geëindigd.

1 like

Ooh deze slaap barbie had ik ook! Als je met water over dr ogen wreef gingen ze open of dicht geloof ik. Verder kon je dr helemaal niks mee dus deze lag altijd gewoon op bed.

9 likes