Nee, echt de pop helaas.
In ‘onze’ tijd had je dat minder omdat Barbies toen op een andere manier geproduceerd werden. Tegenwoordig worden ogen en lippen apart van elkaar op het hoofd gespoten en soms staan de apparaten die dat doen, niet goed afgesteld. Dan kan je een situatie krijgen waarbij het ene oog groter is dan het andere, of scheef zit. Of lippenstift die net gespoten is boven de lip en dat ziet er heel debiel uit. Maar ook krasjes in de lippenstift of ogen komen voor.
Afgelopen week zag ik nog een plaatje van een Barbie met gespoten ogen of lippen midden op haar hoofd onder haar haar, ik ga even kijken of ik dat nog kan terugvinden. 
Het meest voorkomende heet ‘wonky eyes’, waarbij de ogen niet goed zijn:
Ik heb zelf ook een Barbie met dit issue en vind het heel storend. Als ik een Barbie koop in de winkel vergelijk ik de poppen en check ik voor zover mogelijk of ze issues hebben met de ogen.
Amazon verkoopt gewoon alles wat ze zelf binnenkrijgen, terwijl sites als PMC een soort voorselectie doen voor de klant en kritisch kijken naar wat ze binnenkrijgen. Als je daar koopt mag je er op vertrouwen dat er in ieder geval geen zichtbare gebreken zijn.
Deze YouTuber laat het ook zien met één van mijn favoriete poppen, ik heb haar gelukkig (2x) zonder wonky eyes.
In de video geeft hij een tip hoe je het kunt checken in de winkel, je kunt het vaak goed zien als je de pop plat op haar rug legt.
Na unboxen loop je soms ook tegen issues aan als losse gewrichten etc. Dat is in de winkel niet goed te checken helaas. Dat heb ik al een paar keer gehad maar daar zijn gelukkig hulpmiddeltjes voor:
https://youtu.be/veQR4IjRaHc