Ooh jaaa, die met de waterpokken had ik ook haha! Gekregen van mijn moeder toen ik zelf een keer ziek was
Omg die had ik ook! Dat hoedje
Ik weet niet of er nog mensen zin in hebben maar in Utrecht is de verzamelbeurs vandaag en er is echt heeeeel veel barbie spul te koop. Echt veel oude ook in verpakking nog
OMGGGG
Toen ik vroeger een Steffi voor mijn verjaardag kreeg en geen Barbie, was ik echt teleurgesteld. Die vond ik zo lelijk. snob
OMG ja! Die poppen gingen ook zo snel kapot.
De enige leuke vond ik deze
Die botsauto gebruikte ik zo vaak. Reed echt als een gek door mn kamer
Die kleine Evi is wel leuk! Maar Steffi moest ik echt niet, die mocht niet eens bij mijn Barbies in de bewaarbak. De leuke kleding van Steffi werd dan wel weer meteen afgepakt en gedoneerd aan Barbie
Wat een mooie pop, en wat een prachtige kleding! Ik ben benieuwd of het een nieuwe Barbie Style is of een OOAK.
Mijn dochter en ik zijn allebei ziek terwijl we juist wat leuke dingen hadden gepland (het is herfstvakantie). Om haar toch wat ‘nieuws’ te laten beleven heb ik mijn oude Barbies van zolder gehaald en nu is ze aan het spelen met de schoonheidssalon die ik had eind jaren '80. Geen officiële Barbie trouwens, wel lekker roze.
Plaatje is van Marktplaats maar het is precies deze.
Deze had ik ook
Ik heb al mijn barbie spul uitgepakt in de kamer van de kinderen van mijn vriend. Echt, zo bizar veel. Super nostalgisch ook om er door heen te gaan. ze zijn er zo blij mee.
Ik kwam gisteren deze boeken tegen bij de kringloop en moest aan dit topic denken, volgens mij fantastische boeken voor barbiefans
GEWELDIG!
Mijn dochter is weer happy; haar favoriete Barbie was door het vele spelen al een paar keer beschadigd geraakt.
Veel kapotte dingen kan ik wel herstellen of oplappen, maar 1 van haar handjes had nu wel zijn langste tijd gehad en ging steeds weer los.
Ook wilde ze heel graag dat de pop een Made To Move lijfje zou krijgen (volledig gearticuleerd). Want de Barbie Extra’s kunnen wel bewegen, maar hebben minder gewrichten dan een MTM-Barbie en zijn daardoor beperkt in hun bewegingen.
Barbies hebben veel verschillende huidskleuren en lang niet elke huidskleur is ook in MTM verkrijgbaar. En dan kan het ook nog zijn dat het lichaamstype (regular, tall, curvy, petite) anders is dan die van de originele Barbie. De curvy MTM-barbie in deze specifieke huidskleur was lastig verkrijgbaar, dus ben ik voor het gewone (regular) lichaamstype gegaan.
Deze was makkelijk te vinden bij Amazon voor niet al te veel geld en had exact dezelfde huidskleur èn is volledig gearticuleerd.
Ik heb een headswap gedaan door de hoofden enkele minuten in bijna kokend heet water te houden, dan wordt het materiaal flexibel genoeg om de hoofden veilig van de nek los te maken.
En nu heeft de lievelingspop van mijn dochter dus een tweede leven gekregen, en kan ze nog meer dan voorheen.
Mijn dochter is vooral erg blij om het feit dat de pop nu hakken kan dragen, want de pop had voorheen platte voetjes.
Ik open echt per ongeluk dit topic, maar ik zag deze toevallig gisteren in Bijenkorf Rotterdam staan.