(Barbie)poppen-nostalgie-topic

Eh help! Zit haar gezicht nou scheef?!? Als ze haar lippen te ver naar rechts hebben geverfd

Edit: ok, retour gemeld, want hier ga ik me aan ergeren

1 like

Yep, snap wat je bedoelt, ik zie het ook. Tegenwoordig worden de mond en ogen apart gestempeld (in tegenstelling tot de jaren '80 en '90). Soms zit het dan scheef of te ver uit elkaar.
Kans is groot dat als je haar nog een keer bestelt, je een goed exemplaar ontvangt.

Eigenlijk is het voor verzamelaars het beste om Barbies in de winkel te kopen, dan kan je vergelijken en zie je dat er best verschil is. Maar goed, dat gaat niet altijd want niet elk type is overal makkelijk in de winkel verkrijgbaar.

2 likes

Ik heb haar idd opnieuw besteld! Hopen dat ze nu wel goed is.
Voor een kind om mee te spelen valt het wel mee, maar zo on display vind ik het zonde

4 likes

Precies, voor mijn dochter ben ik ook minder kritisch. Maar als je dit als verzamelaar ziet, blijf je het ook zien, is mijn ervaring.

Ga je haar een Made-To-Move-lichaam geven of blijft ze zeemeermin?

2 likes

Ze krijgt een made to move lichaam! Maar ik ga eerste met de Aziatische zeemeermin aan de slag! Die krijg ik woensdag met haar lichaam

1 like

1717449793_youloveit_com_barbie_dream_besties_dolls
Prachtig! Ze doen me heel erg aan Ever After High denken

1 like

@FrauHelga I did it!

7 likes

Gaaf! Wat is ze mooi. :purple_heart:

1 like

Omg de nieuwe Care Bears Cutie Reveal Barbie’s zijn geweldig!
En de Dream Besties staan ook op Amazon (behalve Brooklyn)

En nummer 2! Ik ga nog een keer de haren stylen

5 likes

Prettyyyyy! Zelfs Millie is oke

6 likes

Oeh de linker is mijn favoriet van dit plaatje!

Ben bang dat nummer 2 van rechts echt dramatisch haar heeft (qua materiaal).
Hoe heet deze lijn?

2 likes

Deluxe Style!

4 likes

Thanks! Leuk dat ze kunnen bewegen en zo te zien geen platte voetjes hebben.
Momenteel ben ik even bezig met andere hobby’s dan Barbies dus deze had ik gemist.

2 likes

Waarom maakt Mattel bijna alle Odiles zo duur?!?!
Die onderste is echt zo prachtig. Op en top Barbie!

1 like

Deze zin maakt me echt sad. Flat feet!!! Weird barbie :heart:

2 likes

Hahaha ja op zich heb ik niks tegen platte voeten bij Barbie, maar de meeste (en leukste) schoentjes zijn voor Barbies met puntige voetjes, helaas.

1 like

Ik heb hulp nodig met het haar van mijn dochters zeemeermin. Het is synthetisch haar en volledig in een klit. Kammen lukt niet. Heeft iemand tips om het te redden?

1 like

Heb je het al laten weken in een bakje water met een scheutje wasverzachter? Dat kan wonderen doen. Minimaal een half uur, en langer kan geen kwaad. Daarna voorzichtig uitkammen en bij de puntjes beginnen, steeds een klein stukje hoger gaan en langzaam naar de kop toewerken.

4 likes

Heeeeeeeeel veel conditioner

1 like