(Barbie)poppen-nostalgie-topic

Omgggg Odile!!! @FrauHelga

3 likes

Wauw die is mooi! Prachtig gezichtje.

Ja, echt bijna die dure Barbie van 60 dollar. Het haar is een beetje anders, maar verder is ze net zo mooi. En veel kleren! :grin:

2 likes

Wow heeft Mattel een nieuwe CEO? Zelfs de playline is leuk!

3 likes

Die eerste!!!:heart_eyes:

1 like

Ja zo cuute!

1 like

Omg nog meer!

3 likes

Ik dacht even waarom kijken we naar een barbie op een wc :joy:

2 likes

Bij Kruidvat hebben ze Mini Toys en ik had voor de lol 1 zo’n bal gekocht. Nu hebben mijn Barbie’s poppen en speelgoed :joy:

9 likes

Nog bedankt voor de tip van de Cutie Reveal! Dochter was er superblij mee.

1 like

Omggg deze face mold!!!

En Odile ballerinaaaa :heart_eyes:

8 likes

Lady Gaga :scream:

En ik ben gek op de Target Midge! Hopelijk komt ze ook naar Europa

2 likes

Omg echt te leuk!

1 like

Hoe krijgen jullie klitten uit het haar van Barbiepoppen. Met babyshampoo, conditioner of wasverzachter? Ik lees verschillende dingen dus ik was even benieuwd of hier mensen met succes verhalen zijn.

1 like

Geen idee hoe oud de Barbie is, maar ik denk dat dit zou moeten werken

1 like

Geen van de middelen die je noemt kan kwaad. Ook gewone shampoo kan helpen.

Ik heb het meeste succes met wasverzachter en lees online vergelijkbare verhalen.

2 likes

Albert Heijn komt weer met supermarkt mini’s. Doet me gelijk denken aan het sparen en ruilen vroeger :star_struck:

3 likes

Aah, vanaf maandag! Zo blij dat ik daar m’n boodschappen bestel.

1 like

Ik heb een fantastische MP-vondst gedaan vannacht :scream:.

Mijn kinderen vinden het steeds leuker om samen met de Barbies te spelen, dus ik was al een tijdje aan het speuren naar een ‘mooi’ barbiehuis. Sommige bestaan alleen uit een paar kunststof kaders met veel karton, dat leek mij nou niet echt leuk om mee te spelen.

Dus ik deed een rondje Google en vond een prachtig huis uit 2006, waar ik mijn zinnen dan natuurlijk meteen op zet. Google-search stuurde mij door naar marktplaats en iemand bood hem aan voor €15 :scream::dizzy_face:.

Dit was mijn droooooom als kind

f1fbf9d8938058a2ab38d3f67d2e4899
a3c904ec8e79aab33817fdba63b86129

Hij heeft zelfs geluidjes zoals een deurbel en wc die kan doorspoelen :joy::scream:.
Hij is wel echt huge, dus als de kinderen 'm zat zijn gaat ie wel weer weg.

31 likes

Ooooh wat vet!!!

2 likes