Wauw die is mooi! Prachtig gezichtje.
Ja, echt bijna die dure Barbie van 60 dollar. Het haar is een beetje anders, maar verder is ze net zo mooi. En veel kleren! ![]()
Die eerste!!!![]()
Ja zo cuute!
Ik dacht even waarom kijken we naar een barbie op een wc ![]()
Bij Kruidvat hebben ze Mini Toys en ik had voor de lol 1 zo’n bal gekocht. Nu hebben mijn Barbie’s poppen en speelgoed
Nog bedankt voor de tip van de Cutie Reveal! Dochter was er superblij mee.
Hoe krijgen jullie klitten uit het haar van Barbiepoppen. Met babyshampoo, conditioner of wasverzachter? Ik lees verschillende dingen dus ik was even benieuwd of hier mensen met succes verhalen zijn.
Geen van de middelen die je noemt kan kwaad. Ook gewone shampoo kan helpen.
Ik heb het meeste succes met wasverzachter en lees online vergelijkbare verhalen.
Albert Heijn komt weer met supermarkt mini’s. Doet me gelijk denken aan het sparen en ruilen vroeger ![]()
Ik heb een fantastische MP-vondst gedaan vannacht
.
Mijn kinderen vinden het steeds leuker om samen met de Barbies te spelen, dus ik was al een tijdje aan het speuren naar een ‘mooi’ barbiehuis. Sommige bestaan alleen uit een paar kunststof kaders met veel karton, dat leek mij nou niet echt leuk om mee te spelen.
Dus ik deed een rondje Google en vond een prachtig huis uit 2006, waar ik mijn zinnen dan natuurlijk meteen op zet. Google-search stuurde mij door naar marktplaats en iemand bood hem aan voor €15 ![]()
.
Dit was mijn droooooom als kind

Hij heeft zelfs geluidjes zoals een deurbel en wc die kan doorspoelen ![]()
.
Hij is wel echt huge, dus als de kinderen 'm zat zijn gaat ie wel weer weg.
Ooooh wat vet!!!