Belastingen

Hoop dat mijn geld snel komt! Ook 30 apr

1 like

Ik reken erop dat ik het in de laatste week van juni ontvang lol

Ik sluit me ook aan bij de 04-05 club! Mooi verjaardagscadeau, hahaha

1 like

Ik heb bericht dat er op 26-4 een brief is verzonden van de belastingdienst, online kan ik dit document nergens terug lezen?
En de brief heb ik nog niet :frowning:

Editie: oops verkeerd gekeken! Dagtekening ook op 4 mei :slight_smile:

Ik wil ook mijn 15 euro graag hebben!!! Maar nog geen brief

3 likes

Yesss ik kreeg net de brief, ik zou ā‚¬73 moeten betalen maar er is schijnbaar iets afgegaan want er staat ā€œnihilā€ en ik hoef niks te betalen :sparkles::tada:

6 likes

Ik wilde online de brief even opnieuw doorlezen, maar toen opende per ongeluk weer een aangifte. Die heb ik weggeklikt, maar hoop niet dat ze dit als nieuwe aangifte zien. Heb via de post wel al brief met het bedrag ontvangen.

Nee,dat komt wel goed! Een aangifte onderteken je digitaal voor je hem verzendt. Ik had hem ook al geopend in de app, maar heb hem later pas ingevuld samen met mā€™n man.

Overigens nog geen bericht gehadā€¦ zou wel leuk zijn :slight_smile:

1 like

Dagtekening 4 mei :smirk:

1 like

Ik heb het maar gelijk weg geklikt! Maar hij blijft nu wel open staan in mijnoverheid. Hopelijk ontvang ik gewoon deze week het geld haha!

Elke keer als ik nu hier kijk hoop ik dat iemand die ook 4 mei de dagtekening had het geld al binnen heeft. Met het idee dat ik dan het mijne ook wel zal hebben. :see_no_evil:

4 likes

Ik ook

1 like

Mogen ze met mijn 249 euro ook wel doen :stuck_out_tongue:

Mijn vriend heeft dat formulier ook gekregen, twee weken geleden. Nou zeg ik formulier maar dat dekt de lading niet, mijn god zeg. Een boekje met iets van 70 vragen die ook weer uit verschillende onderdelen bestaan (je vult ze niet allemaal in, maar toch), een boekje met toelichtingen voor al die vragen en een boekje met uitwerkingen en rekenhulpen. Ik heb het voor hem ingevuld maar ik vond het wel lastig soms, terwijl hij helemaal geen ingewikkelde situatie heeft. Ik hoop dat ik het goed gedaan heb. Misschien dus niet verkeerd dat je het via de werkgever gaat doen! Maar ik vind het ook raar dat dit niet digitaal kan, zeker aangezien het gaat om geƫmigreerde mensen en post in het buitenland niet altijd betrouwbaar is.

2 likes

Hahaha nouja het viel alsnog tegen, kreeg nog een tweede brief en moet hem toch betalen :upside_down_face:

Kom maar door met het geld. :sunglasses:

Zo irritant dat het niet op mijn of onze gezamenlijke rekening gestort wordt. Nu kan ik het zelf niet checken of het er is.

Nogsteeds niks :frowning::frowning::frowning:

Nee ik niet, verwacht het ook niet meer vandaag dan

Ik ook 4 mei dagtekening maar niks gehad.