Belastingen

Iemand met dagtekening 9 mei die het al binnen heeft?

Ik:) vandaag toevallig

1 like

Ik word meestal echt super enthousiast van het regelen van mijn belastingzaken omdat ik het over het algemeen wel redelijk begrijp, maar net hing ik aan de telefoon over het correct invoeren van gegevens voor huurtoeslag en toen bleek uiteindelijk dat ik er helemaal geen recht op had. Belastingdienst why you letting me down like that?!

Oh en: laatst had iemand me schrik aangejaagd dat ik belastingaangifte had moeten doen maar dat bleek dus ook niet zo te zijn, dus ik heb het niet gedaan. :innocent:

Ah ik baal zooo erg. In maart had ik alles gelijk al netjes ingevuld en ondertekent, ben ik blijkbaar vergeten op verzenden te drukken. :sob:

2 likes

Wie heeft nog meer tegelijkertijd aangifte gedaan met vriend/man/fiscaal partner en waarbij de ander wel al bericht heeft maar jij niet?

Bij ons zat er ongeveer een week tussen. Mijn man had eerst bericht gekregen met datum 26 april en ik met 4 mei.

1 like

Ik had een brief met 10 mei… hoop dat het vandaag komt want ik moet echt wat kleding kopen die geschikt is op werk (bedekte schouders, zomerschoenen die niet te open zijn)

Hier ook!

1 like

Ik had ook 10 mei en heb het vandaag gekregen!

1 like

Vandaag brief gekregen met 17 mei!

1 like

Ik heb ook de brief van 17 mei. Komt mooi uit, want dan krijgen we ook de sleutel van ons nieuwe huis.

En geld binnen op 17 mei, hoppa!

Ik kreeg vanochtend de brief en vanmiddag het geldšŸ¤‘

Ik heb het geld op 10 mei gekregen, ergens in maart aangegeven.

Ook eindelijk de brief met dagtekening van vandaag, maar nog geen geld :slightly_frowning_face: Hopelijk kan het morgen nog en anders waarschijnlijk maandag :smile: Even bedenken in wat voor spaarpotje ik het ga stoppen, haha! Ik kan sinds kort mijn spaargeld in potjes verdelen op mijn rekening, super motiverend :slightly_smiling_face:

1 like

Ik had brief met dagtekening vorige week vrijdag maar had het pas dinsdag :pensive:

Ik heb het geld binnen en meteen op m’n spaarrekening gezet. Van tevoren had ik bedacht om er een goede camera mee te kopen, maar nu vind ik m’n spaarrekening er ook wel mooi uitzien. De camera wil ik al jaren, nu twijfel ik zo wat te doen!

doen! camera kopen
wil je al jaren, spaarrekening vul je altijd nog wel aan :slight_smile:

3 likes

Is ook weer zo, en het is niet dat ik geen geld overhoud zonder de meevaller van de belastingdienst.

Cashing! Huurtoeslag, zorgtoeslag, Ć©n de teruggave alles vandaag! Heel maandsalaris bij elkaar haha. En volgende week krijg ik denk ik vakantiegeld bij m’n loon.

4 likes