Wat je even kwijt wil #68

Er is een belastingaangifte topic!

3 likes

Sorry :grimacing:

5 likes

Ik vind het niet zo erg hoor maar er is elk jaar gezeik over dat mensen het allemaal hier komen plaatsen ipv dat topic en dan zijn er weer 100 posts in het ‘waar erger je aan’ topic :joy:

1 like

Je hebt gelijk, heb het weggehaald.

5 likes

Excuus, maar waar kan ik die vinden? :eyes:

3 likes
2 likes

Ik geef toch aan dat het bij AH niet kan?! Ik heb er meer dan 10 jaar gewerkt en ik ben manager geweest dus ik weet echt wel hoe het zit.

1 like

It’s not that serious :sob::sob:

50 likes

Ik hoorde dat ze bij de ah dus ook steekproeven kunnen aanvragen

39 likes

Ze moeten toch altijd ook zoveel procent scannen, want soms wordt er 1 product gecontroleerd, maar laast waren het er 9

1 like

Zou de waarheid hierover ooit boven tafel komen :thinking:

5 likes

Naar aanleiding van het gesprek over Subway cookies in het persoonlijke vraag topic heb ik een copycat recept opgezocht en deze zijn echt nice:

Soort van aansluitend, ik kom echt meerdere keren per week terecht in het tips, aanraders en ervaringen topic omdat ik elke keer denk dat het algemene tips etc. zijn en denk altijd ‘oh ja ik kan wel tips gebruiken’. Als dat topic bestond dan had ik dit recept daar gepost.

9 likes

Ik heb vandaar Kinder Bueno’s gekocht en de receptuur van de vulling lijkt ook anders :sob: veel compacter/vaster

1 like

De zon scheen, ik dacht ik ga lopend ergens heen want dan heb ik meteen wat zon. Klaargemaakt en aangekleed etc. Beetje lang de tijd genomen om eerst nog te eten (en instagram te bekijken) en nu is het een stukkk later en is die zon weer weg. Dat was niet de afspraak?

Trouwens: het lijkt zooo vaak te regenen afgelopen jaar. Ik word er helemaal gek van.

5 likes

Ik wilde testen hoelang ik Taylor Swift kon draaien op kantoor zonder van de speaker gegooid te worden. Het gaat al een uur goed :joy:

23 likes

Ik vind Taylor Swift stom.

9 likes

Afgezien van Shake it off, kun je Taylor Swift muziek vrij makkelijk negeren.

1 like

Hebben ze überhaupt door dat het Taylor is? :sweat_smile:

4 likes

Geen idee haha nog niks over gehoord.

2 likes

Ik blijf het fascinerend vinden hoe er een soort universele reflex is dat als Taylor Swift ook maar ergens genoemd wordt, er áltijd wel iemand is die moet reageren dat ze haar stom of slecht of irritant vinden.

42 likes