Ook eindelijk de brief met dagtekening van vandaag, maar nog geen geld Hopelijk kan het morgen nog en anders waarschijnlijk maandag
Even bedenken in wat voor spaarpotje ik het ga stoppen, haha! Ik kan sinds kort mijn spaargeld in potjes verdelen op mijn rekening, super motiverend
Ik had brief met dagtekening vorige week vrijdag maar had het pas dinsdag
Ik heb het geld binnen en meteen op mโn spaarrekening gezet. Van tevoren had ik bedacht om er een goede camera mee te kopen, maar nu vind ik mโn spaarrekening er ook wel mooi uitzien. De camera wil ik al jaren, nu twijfel ik zo wat te doen!
doen! camera kopen
wil je al jaren, spaarrekening vul je altijd nog wel aan
Is ook weer zo, en het is niet dat ik geen geld overhoud zonder de meevaller van de belastingdienst.
Cashing! Huurtoeslag, zorgtoeslag, รฉn de teruggave alles vandaag! Heel maandsalaris bij elkaar haha. En volgende week krijg ik denk ik vakantiegeld bij mโn loon.
Is er iemand die zijn aangifte moest aanpassen. Ik was gedeeltelijk vergeten dingen op te geven & heb mijn opgave aangepast. Dat kon gewoon via mijnbelastingdienst. Maar ik heb geen ontvangstbevestiging oid gehad.
Dagtekening 1 juni
Iemand met dagtekening 29 mei die al geld heeft ontvangen?
Weet iemand hoe lang het kan duren voordat je bericht krijgt nadat je de brief voor middeling hebt opgestuurd?
Ik heb begin mei na de definitieve aanslag direct dat formulier opgestuurd, maar nog geen reactie, ik ben ook benieuwd!
Ik! Toevallig gisternacht (ik krijg push-berichten als er veranderingen zijn op mijn bankrekening).
Ja gistermiddag
Ik heb vandaag reactie gekregen! Jij ook al iets gehoord?
Ja gister! Zo zonde dat dat drempelbedrag er nog even afgetrokken wordt, die โฌ545 had ik ook best kunnen gebruiken
Ik moest bijbetalen (voor de eerste keer ooit) en was even vergeten dit nog te doen. Nu heb ik het net gedaan, maar ben ik tien dagen te laat. Heb echter nog geen waarschuwingsbrief of iets dergelijks gekregen. Het gaat om een bedrag onder de โฌ200, maar zou ik hier nu alsnog een boete voor kunnen krijgen?
Normaliter heb je als je een herinnering krijgt nog een aantal dagen om te betalen zonder extra kosten. Je geeft aan dat je nog geen herinnering hebt ontvangen dus ik vermoed dat je hier geen boete voor gaat krijgen.
Ik kreeg vorig jaar (2018) nog zorgtoeslag, maar heb een huis gekocht met mijn vriend en de zorgtoeslag in oktober opgezegd. Ik moet de overige maanden dus terugbetalen. Krijg ik daar een brief van, of zullen ze dat al berekend hebben in de belastingteruggave? Ik krijg altijd vrij veel terug, dus het is niet echt opgevallen.
Oke jammer haha.