Belastingen

Ik heb de brief binnen met dagtekening 2 juni. Dus hopelijk staat volgende week het geld op mijn rekening :cool:

ik heb hettttt :confetti_ball::confetti_ball::confetti_ball:

1 like

Ik ben gewoon nu nog ongeduldiger door alle berichtjes dat mensen bericht hebben haha.

1 like

Wow wat kut, ook echt lekker slecht geregeld dan daar. Hopelijk valt het mee en duurt het niet al te lang. Heb je nog dat bewijs dat hij wel is verstuurd anders zou je misschien even kunnen bellen? Ik weet ook niet of ze iets kunnen betekenen.

Ik wacht ook nog steeds en zou het nu wel graag ontvangen!

Ik had precies hetzelfde via de app… uiteindelijk toen maar via internet gedaan

Hahaha ik krijg in mijn spam een mail van dit bericht. Maar in plaats van jeg staat er ik heb Zoutlampen als naam hahaha. Terwijl het bij andere reacties niet zo is.

3 likes

Ik heb net eindelijk m’n brief gehad per mail, getekend morgen. Dus hopelijk komt m’n geld snel binnen <3

1 like

Wtf… ik kreeg een bericht van belastingdienst in mijn overheid. Dus ik was helemaal enthousiast, keek niet goed, stond er opeens €0. Maar ik krijg meer dan €3000 terug. Dus ik dacht hè wtf is dit. Blijkt het de definitieve aanslag van 2016 te zijn??? Snap er geen reet meer van.

Pff ik heb vannacht gedroomd dat ik mijn belastinggeld eindelijk binnen had, was echt een teleurstelling toen ik vanochtend wakker werd :frowning: ik wil geldddd

Ik wacht nog steeds op een bericht :pensive:

Haha en bedankt belastingdienst :+1: :+1:

Ah oké duidelijk

ze hebben sowieso nog ‘maar’ een maand want dan is het 1 juli

Hopelijk toch echt aankomende week haha.

Nou gvd ik heb nog steeds niks

Ik ook niet. Zijn we samen zielig.

Ja haha
Enerzijds ben ik blij dat het er niet is want dan kan ik het niet uitgeven, maar ik ga wel weer bijna op mezelf wonen en dan komt het heel goed uit

Ik kan het geld wel goed gebruiken haha. :cry:

1 like

Jaaaa heb mn brief
Dagtekening 8 juni pas en dan binnen een week
Het is alleen minder dan dat ik dacht. Ik dacht 182 maar het is 128 :frowning:

Als je het via app hebt ingestuurd en je ziet dat in mijnbelastingdienst, dan nemen ze die in behandeling (Als je in de 2e ingestuurde geen wijzigingen hebt aangebracht) of verwar ik je met iemand anders en had je het niet eerst via app verstuurd.
Heel vaak staat er namelijk in mijnbelastingdienst dat er een nog niet ingezonden aangifte staat, terwijl ie wel verstuurd is.

Zo fijn dat er hier ook zoveel mensen zijn die het nog niet hebben ontvangen!!

1 like