Belastingen

Mijn vriend heeft ook bericht en die heeft het echt op het allerlaatste moment nog ingevuld. Zo oneerlijk dit. :rofl:

En toch vul ik het volgend jaar weer op 1 maart om 00.01 in. Wil het risico niet lopen dat ze toch besluiten om het op volgorde van binnenkomst gaan behandelen

1 like

Ik zit nog een beetje in twijfel haha.

1 like

Dit vind ik altijd zooo raar! stelletje nakkers, ik bepaal zelf wel of ik inde want wil blijven hallo

Ik heb iig ook eindelijk een brief voorlopige aanslag dagtekening 8-6-2018. Hopelijk staat het er snel opā€¦

Ik heb bevestiging gehad dat ik niets terugkrijg, en ook niet hoef te betalen. Wist dit al, maar ben stiekem toch een beetje teleurgesteld dat ik niet alsnog iets terugkrijg haha.

Ik wil ook mijn brief en geld ontvangen :disappointed:

Mijn boekhouder had uitstel aangevraagd zonder dat te zeggen, super irritant! En nu mailt ie me 3 x per dag met nutteloze vragenā€¦ ik wil zo graag weten hoeveel het wordt. Maar er wordt ook nog een btw correctie gedaanā€¦

Heb net gekeken op Mijn Belastingdienst en er staat dat een brief is verstuurd van mijn definitieve aanslag! Woeehoee!

1 like

Yes ik heb mā€™n geld gister gekregen. Maar had het een deel toch alweer uitgegeven :joy:

1 like

Dit.

Ik zie op Mijn Belastingdienst wel dat de definitieve aanslag is verzonden per post (op 2 juni al, al stond er gisteren nog niks?), maar kan hem digitaal niet inzien. En heb de brief ook nog niet per post ontvangen.

Ik wil de dagtekening weten zodat ik weet wanneer ik mijn geld kan verwachten :pensive:

Jaaa ik heb het eindelijk ontvangen!! Het werd tijd zeg, ik had hem meteen ingediend.

1 like

Toch maar eens gebeld om te vragen of het Ć¼berhaupt goed is gegaan met verzenden, antwoord was ja en het was ook nog steeds in behandeling. Twijfelde al een tijdje of ik het wel goed had gedaan, vorig jaar ging het eerst ook mis namelijk.

Ben er nu wel uit dat ik volgend jaar het later ga invullen.

1 like

Dit heb ik ook precies! (dezelfde datum enzo) Hopelijk vandaag via de post de aanslag binnen.

Pfff duurt lang.

1 like

Pfff ja ik ga volgend jaar hem ook veel later invullen. Ben echt ongeduldig aan het worden

1 like

En als ik dan wel pas 1 juli bericht krijg dan heb ik tenminste maar eventjes gewacht haha.

Ik heb een bericht!!! Eindelijk. De dagtekening is 12 juni. Zo blij mee :grin::grin:

1 like

Ah ik heb ook bericht, kan ā€˜m alleen nu niet openen dus het blijft nog even spannend :thinking:

Ik heb mijn brief ook eindelijk! Dagtekening 12 juni dus nog even wachten op mijn geld

1 like