Belastingen

Ik ooook niet. Komt denk ik doordat 1 mei geen betalingsverkeer plaatsvond en daarna was het weekend

Haha ik kwam dit topic ook al speciaal opzoeken om te klagen dat ik nog niks heb :joy: Normaal komt het altijd al snel na of soms zelfs voor dagtekening.

Binnen 7 dagen binnen dagtekening, toch. Dus maximaal de negende.

Hahahah ik had hetzelfde gedaan! Vorig jaar was de dagtekening bij mij 4 mei en kreeg ik het geld 7 mei.

1 like

Fuck yeah dagtekening 9 mei. Kom maar door met die moneys

Fijn, er is hoop. Ik check dit soort dagen dan ook zo vaak mijn bankrekening, heb het niet eens nodig :sweat_smile:. Op mijn vorige werk werd ik ook altijd automatisch op de dag van uitbetaling vet vroeg wakker, omdat ik dan blijkbaar in mijn slaap dacht: pay day, check je rekening. In mijn verdediging: ik wist toen niet van tevoren wat ik kreeg.

Vorig jaar had ik het op tijd ingevuld en kreeg ik het pas in de allerlaatste week, ik ga daar dit jaar ook maar vanuit haha

Voor iedereen die baalt dat ie zn geld nog niet heeft, ik wacht nog op mijn geld van 2018 dus het kan altijd erger.

2 likes

Ik kreeg het de laatste jaren juist op de dagtekening ipv die 5-7 werkdagen na dagtekening. Had het nu ook wel verwacht eigenlijk (dagtekening 02-05), maar helaas.

1 like

1 mei was dag van de arbeid, vandaag is een feestdag en er zat nog weekend tussen. Allemaal dagen waarop geen betalingsverkeer is. Ik gok dat we het morgen krijgen!

1 like

Volgens mij is er vandaag gewoon betalingsverkeer. Er werd vandaag in ieder geval een shitload aan automatische incasso’s afgeschreven bij mij haha.

3 likes

Hier is de beschikking binnen met dagtekening 9 mei. Ik kreeg trouwens een aparte beschikking voor de zorgverzekeringswet en dat ik daar niets voor hoef te betalen (inkomsten uit overig werk).

Vandaag is er gewoon betalingsverkeer.

Dan heb ik niks gezegd en hoop ik dat we het vandaag krijgen

1 like

Elke keer wanneer ik op het forum kijk en zie dat mensen hierin hebben gereageerd denk ik dat ze het geld binnen hebben. :joy: Helaas ook hier met dagtekening 2 mei nog niks.

3 likes

Ik heb mijn aanslag al wel overgemaakt, dus de belastingdienst heeft genoeg binnen om in ieder geval een paar van jullie te betalen :sweat_smile:

7 likes

Same, hier nog steeds geen bericht. :frowning:

1 like

Uiterlijk voor 1 juli 2020 moet je bericht krijgen.

https://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/nl/belastingaangifte/content/wanneer-hoor-ik-iets

Wat voor actie moet je precies ondernemen? het kan zijn dat je na het versturen misschien nogmaals een aangifte formulier hebt geopend en dan blijft die een melding geven dat je nog moet opsturen terwijl dit niet hoeft.

Als je in mbd naar correspondentie gaat zie je dan wel dat je aangifte verstuurd is? Mocht dat zo zijn dan is het gewoon nog een kwestie van geduld hebben.

Ah top dan kun je die melding gewoon negeren!

En ja dacht al dat het vast was dat je ook nu gewoon bericht wilde hebben. Snap ik ook wachten duurt altijd te lang. Haha.

1 like

Als iedereen die hier waren brief heeft ook ontvangen, ook de datum van verzending erbij zet kunnen we misschien een systeem ontdekken. Want voor mijn gevoel krijgen de mensen die hem direct hebben ingediend, toch als eerste geld (in tegenstelling tot andere jaren).