Belastingen

Het is een pdf bestandje bij mij, ligt het daar aan misschien?

Nee, kan het ook niet aanklikken…

Ik kan het ook niet aanklikken, ook datum 2 mei

Oh oké, dan ligt het iig niet aan mij

En @hova Klopt dat je deze niet aan kan klikken want dit is alleen de melding dat de aanslag per post is verstuurd naar je. Later komt er nog een andere en die kan je aanklikken. Daar staat ook bij digitaal/pdf volgens mij.

Misschien handig om te weten maar zolang de dagtekening nog niet geweest is, kan er bij de belastingtelefoon ook nog niks over gezegd worden wat er in de aanslag staat

2 likes

Dan had je hem eerder niet verstuurd denk ik, dan blijft ie open staan. Maar had je hem ook kunnen verwijderen vermoedelijk

Een voorlopige aangifte heeft eigenlijk alleen zin om in te vullen in het jaar zelf waar het over gaat. Als je dan veel terug denkt te krijgen of te moeten betalen, dan kan je dat al in maandelijkse termijnen krijgen/betalen.

1 like

Door dit topic ben ik het ook gaan checken, maar hier helaas nog niets. Heb hem 8 maart ingediend. Hoop wel dat het gewoon goed gaat en niet dat ik allerlei dingen in moet gaan leveren (geen zin in).

Ik heb het zelfs al ontvangen! Dagtekening 25-4 en kreeg de brief op de 21ste. Echt suuuuper snel dit jaar.

Zo snel!

Ik heb 28 maart de aangifte verstuurd en ik hoop het ook snel te ontvangen :sweat_smile: maar zal wel juli worden denk ik.
Maar ik wil het want het is veeeeel :laughing:

Precies op het moment dat ik dit topic opende kreeg ik mail vd belastingdienst, maaagic.
Dagtekening 2 mei, kom maar door met dat geld :star_struck:

Het staat op mijn overheid! Mooi want heb het in mn hoofd al duizend keer uitgegeven :joy:

1 like

Had helemaal niet meer aangedacht dat ik nog een definitieve aanslag moest krijgen, maar dankzij jullie maar even gekeken.

Dagtekening 2 mei. En zie dat het bedrag is zoals de berekening. Blij mee!

6/3 ingevuld vandaag de eerste brief met dagtekening 7/5.
Ik hoop dat het er sneller is, ookal mag ik het niet uitgeven.

Ik heb hem ook ontvangen! Dagtekening 2 mei, dus dat is fijn!

Ik ook dagtekening 2 mei. Normaal doe ik iets leuks met mn belastingteruggave maar ik kan nu gewoon niks bedenken en heb niks nodig (luxeprobleem I know).

Ik heb er nog geen helaas :frowning: Maar stond op de voorlopig aanslag dat ik voor 1 juli bericht moet krijgen, dus dan kan ook nog wel even duren

Bij mij ook 2 mei! Moet naar de spaarrekening maar toch blij mee :upside_down_face:

Heb nog niks… maar was wat later met indienen dit jaar (wel in maart). Geen idee waar we het dit jaar aan gaan uitgeven. Normaal betalen we er onze zomervakantie van haha

M’n man heeft het bericht er al wel staan en ik niet :sleepy:

Ik hwb nog niks waar blijft me geld :triumph:

4 likes