Dagtekening 9 Mei en had vanochtend het geld!
Hier ook vanochtend geld gehad
wohoo, hier is het ook binnen!
Hier was het gister binnen! (dagtekening 9 mei)
Ik heb nog steeds geen bericht
I want moneyyyzzzzz
Vandaag binnen! Dagtekening 14 mei. Yeeeeeh
Ik hoor net van een collega dat ik dus geld misloop, ik had combinatiekorting kunnen aanvragen😭.
Hier kan ik nu zeker niets meer mee?
Volgens mij kun je je aangifte nog tot 5 jaar na dato aanpassen.
Dat wordt toch automatisch gedaan? Tenminste, ik hoefde er niets bijzonders voor te doen, het stond al aangegeven. Anders bel je de belastingdienst even*
Ik heb vandaag het geld ontvangen
*Even is waarschijnlijk niet het juiste woord, aangezien je eerst 6 jaar in de wacht hangt haha
Toevallig net even gebeld, en echt even ik was gelijk aan de beurt haha!
Is inderdaad automatisch gegaan, ik dacht dat ik het minste inbracht maar dat is dit jaar het geval, 2019 niet dus het is toegekend aan m’n partner🤣
Hahaha 1-0 voor de belastingdienst!
Echt he. Kan me er echt over opwinden. Wacht potverdikkie al meer dan een jaar op m’n geld
Mijn fiscaal partner en ik hebben samen aangifte gedaan, ook een brief gehad op de dezelfde dagtekening. Maar heeft hij al geld, en ik nog niet. De wegen van de belastingdienst zijn ondoorgrondelijk.
Same
Ik zie in de postnlapp dat wij vandaag brieven krijgen. Eind maart ingevuld.
Zelfde. Zo irritant.
Yes heb de brief ook gekregen. Zou €200 terug krijgen terwijl ik niet van baan ben geswitcht, geen huis heb gekocht oid dus was al helemaal verbaast bij invullen van de aangifte.
Wel promotie gehad (en salarisverhoging) dus dat is het enige wat ik me kan bedenken waarom ik geld terug zou krijgen.
Ik zag in mijn postnl app dat ik dé brief heb! Kan niet wachten op het geld
centjes zijn binnen!
Niet helemaal over de belastingaangifte, maar ik krijg net ineens zorgtoeslag voor heel 2019 gestort. Volgens mij heb ik er niet eens recht op. Ook in het midden van 2019 een toeslagpartner gekregen. Ik denk dat ik het maar apart zet in een spaarpotje op mn rekening.