Ik lees me wel in hoor, maak je daar maar geen zorgen om. Ik vind het bijvoorbeeld belangrijk om vooral in duurzame bedrijven te beleggen omdat ik dat a) moreel juist vind en b) daar toekomst in zie, want duurzaamheid gaat zo ontzettend belangrijk worden de komende jaren. Ik beleg ook in meerdere sectoren en gespreid, maar sowieso zijn mijn fondsen mijn hoofdbron van beleggen, ik handel daar ook meer in obligaties dan aandelen want minder risico op de lange termijn. Aandelen voor er naast. De reden dat ik van Beyond Meat nu maar een aandeel wou kopen is omdat de aandelen vrij duur zijn en ik een klein budget heb (studeer nog), maar ik vind het gewoon symbolisch gezien heel leuk om een aandeel van ze te hebben omdat ik zelf veganistisch eet en fan ben van hun producten. Misschien koop ik er later nog een paar. Vooral een sentimentele koop dus maar dat is niet erg. Daarnaast denk ik dat het ook een goede investering is want veganistisch en duurzaam eten is verwacht heel erg te groeien de komende jaren. Maak je om mij maar geen zorgen 
Vind dit wel een goed draadje dat uitlegt wat er nou precies aan de hand is met GameStop!