Ja echt fuck die shit. Iedereen is ook wel behoorlijk pissig. Wallstreet mag wel handelen op de beurs en de gewone burger niet? Nee zo werkt het niet.
Gedaald naar 126. Damn.
Ja echt fuck die shit. Iedereen is ook wel behoorlijk pissig. Wallstreet mag wel handelen op de beurs en de gewone burger niet? Nee zo werkt het niet.
Gedaald naar 126. Damn.
huh nee toch? Ik kan er gewoon heen
Ahhh ik weet niet wat ik zal doen, bijkopen of niet. Wel niet wel niet wel niet.
Edit: Ik ben een sucker voor het ‘groepsgevoel’
Oh, ook de oude doet het nog bij mij hoor! Ik ben nu ook helemaal geneigd om te gaan kopen, gewoon dat ik ook kan zeggen: ik was erbij.
AOC en Donald Trump junior zijn hier nu allebei boos over. Compleet tegenovergesteld van elkaar. Politiek gezien.
Fuck it. Ik heb nog meer gekocht. Het is tijd dat wij eens bepalen wie de markt beheerst.
Vind dit heel interessant, een soort oude vs nieuwe macht.
@Max Ik heb ook de neiging om te kopen maar twijfel heel erg. 200 dollar vind ik wel veel geld voor iets waar ik me niet goed genoeg in verdiept heb en nu de markt gemanipuleerd wordt is het helemaal onvoorspelbaar.
Nee ik ga het ook niet doen hoor. Ik heb me er niet genoeg in verdiept, en ik zit er ook nog niet in. Als ik nou al aandelen op winst had had ik dat mooi kunnen gebruiken om het zo aan mezelf te verantwoorden!
Ja echt als die twee het zelfs al met elkaar eens zijn
En wallstreet is boos volgens mij werkt kapitalisme alleen als hen geld er aan verdienen.
Haha Ted Cruz is ook weer actief. Het voelt alsof we nu voor het eerst ergens over eens zijn allemaal.
Dit is een gevecht tegen dezelfde mensen die geen enkel probleem hadden om de CDO’s te verkopen die geleid hebben tot de economische crisis in 2008.
Haha jeej! Goed ook gekocht tijdens de dip haha. Hou het in elk geval vast tot vrijdag!
Wij hebben ook een bericht moeten plaatsen dat marktorders door de brokers geweigerd worden maar limietorders wel. Het is echt een gekkenhuis.
Haha wow wat bizar? Dat het ook in Nederland al zo groot is.
@anon43983847 het is in België maar ja wat in Amerika gebeurt, volgt hier ook.
@anon50301661 inderdaad, de beslissing is er ook om beleggers te beschermen. Het aandeel is nu te volatiel en als de Amerikaanse brokers die beslissing nemen, wie zijn wij om daar tegenin te gaan
https://youtu.be/Wfp9PxCoUTQ dit is een leuke stream om te volgen. Of in elk geval niet stom haha.
@Daelyss klopt! Ik ben zo benieuwd hoe dit gevecht afloopt.
Je ziet nu vandaag hoe oneerlijk ons economisch systeem is. Iemand riep net dat het een klassenoorlog is. Dat is zo ontzettend waar.
De short sellers werken nu samen met Robin Hood om de prijs laag te houden. Hier gaan mensen de gevangenis voor in.
Ja! Het aandeel is weer goed aan het stijgen.
De ironie trouwens, dat die app Robin Hood heet.