Beleggen/investeren/sparen

Yes alle posities zijn nu weer geopend in Amerika. Dus er mag weer gehandeld worden in GME. Tijd om te gaan.

4 likes

Ik smul hier wel van hoor, heerlijk :smiley:

2 likes

Veel gedaald vandaag. Dit hoort er bij. Morgen is het belangrijkste. Lol Elon musk is als een gek aan het tweeten.

Ja geen perniek, dit is pas het begin. Ga gewoon rustig slapen.

1 like

Holy shit, echt spannend dit! Ik ben heel benieuwd hoe dit morgen verder gaat… Twijfel of ik nog zal instappen!

Ik geniet hier echt zo van! Reddit is ook heel vermakelijk nu

image

image

(ok dit is allemaal twitter, maar toch)

20 likes

Als je nu nog instapt zou ik het alleen doen met geld wat je kunt missen. Stel ze zorgen er weer voor dat er niet gehandeld kan worden… Wat wil je kopen?

Ja absoluut, het worden dan 1 of 2 aandelen ofzo. Geen grote gekkigheid. Ben vooral zo benieuwd hoe dit gaat aflopen en ook of dit politiek nog verder opgepakt gaat worden

1 like

Wowow ik heb hier helemaal geen verstand van maar ik kan niet stoppen met lezen!

3 likes

Waar kan ik het het beste volgen vandaag ?

Goedemorgen!

10 likes

Ik ben zo benieuwd naar vandaag. Het aandeel opent sowieso goed, maar ben mega benieuwd of het nog verder gaat stijgen en wanneer iedereen gaat uitstappen.

ja want iedereen zegt wel te holden maar eerst maar eens zien.

@anon43983847 waar heb jij je gme aandeel gekocht?

1 like

We hebben er nu drie. één voor 300 dollar en de andere twee voor 225 dollar per stuk. Als er vandaag weer een dip komt dan koop ik weer bij. Mijn vriend en ik hebben afgesproken dat we ze pas gaan verkopen bij 1900 dollar per stuk.

Het is veel geld en ik kan er net zo goed naast zitten, maar ik heb het gevoel dat dit onderdeel is van iets groters. Zelfs als ik alles verlies, zelfs dan ben ik blij dat ik onderdeel ben van de beweging om Wallstreet te naaien.

5 likes

nice! via welk platform hebben jullie ze gekocht? Ik probeerde via etoro maar die weigert mij. Hebben jullie ook nog andere aandelen gekocht nav wallstreetbets?

ik ben heel benieuwd hoe dit zich gaat ontwikkelen

2 likes

Ik heb GME bij De Giro

2 likes

Via de Giro! Etoro is één van de platformen die nu verbiedt om te handelen in alle “meme stocks” (GME, NOK, AMC, BB enzovoort.)

We hebben gisteren ook aandelen gekocht in NOK en AMC toen de prijs zo laag stond. Als het goed gaat met GME zullen die denk ik, gaan ook stijgen.

5 likes

ah thanks!!

1 like

God nee ik ook niet hoor. Je hebt helemaal gelijk. Alles gaat hierna gewoon maandelijks in hele saaie ETF’s en over 10 jaar kijken we wel weer een keer. Ik ga proberen om er zoveel mogelijk van te genieten vandaag haha.

Leuk en begrijpbaar artikel van de Volkskrant.

4 likes

Wow ambitieus! Wanneer verwacht je dat die 1900 bereikt zal worden?
En ben je niet bang dat als ie weer gaat zakken dat dat dan het begin van de enorme koersdaling is? Want die deadline is ook vandaag toch? Dus is de kans niet groot dat het na vandaag of maandag voorbij is?

Ik heb er zelf nog steeds mixed feelings over. Ik ben heel principieel en ik zie hier ook echt een grote beweging in waar ik onderdeel vanuit wil maken (want fuck wallstreet), maar ik ben bang dat ik het allemaal onvoldoende begrijp en alsnog genaaid word

Edit: mijn ETFs zijn ook flink gedaald de afgelopen dagen. Dat moet hier wel mee te maken hebben toch?

2 likes