Ja bevalt goed! Het is heel duidelijk en makkelijk allemaal, de website wijst zich heel erg vanzelf. Je kan kiezen uit drie belegstrategien; defensief, neutraal en offensief en dat kan je ook tussendoor wijzigen. Je kan meerdere potjes en spaardoelen maken en ze hebben ook een kleine rekentool dat je kan invullen wat je uiteindelijke doel is en wat ze dan verwachten dat je moet inleggen maandelijks, of andersom, dat je invult wat je maandelijks wilt inleggen en dan laten ze zien wat voor rendement je mogelijk kan verwachten. Je kan ook meerdere potjes en spaardoelen instellen maar ik heb zelf voor nu gewoon alles op één hoop. Ik heb gewoon een automatisch incasso ingesteld en als ik een financiele meevaller heb leg ik wat extra in, maar verder kijk ik er niet echt naar om. Ze hebben trouwens ook nog wat boosters, dus als je bijvoorbeeld een vriend uitnodigt krijg je 15 euro extra, als je je profiel helemaal invult krijg je ook een booster, dat soort dingen.
Ik denk dat ze verder redelijk vergelijkbaar zijn met andere beheerders maar ik vind het fijn dat ze dus alleen maar in duurzame indexen investeren. Je kan ook precies per tracker bekijken hoeveel geld en % van je portefeuille je daar in hebt zitten dus dat is wel leuk. En ze sturen elke maand een nieuwsbrief met wat algemene updates en wat bijvoorbeeld het wereldnieuws voor invloed heeft op de markt.