Kan me niet herinneren dat je iets extra’s moet doen?
Staat je bedrag wel in je balance overview?
Want dan zou je met de juist3 btc/x moeten kunnen kopen.
Kan me niet herinneren dat je iets extra’s moet doen?
Staat je bedrag wel in je balance overview?
Want dan zou je met de juist3 btc/x moeten kunnen kopen.
Welk trading pair gebruik je ? En komt dat overeen met de valuta die je hebt gestort?
Als je bijvoorbeeld euro’s hebt gestort, moet je Bitcoin kopen via het paar BTC/EUR. Hier kan je ook op zoeken in de bovenste balk!
Je moet even in je balance kijken wat je hebt gekocht, in je balance. Dan kun je vanuit het stukje “trade” met de juiste eenheid kopen, bij fiat vind je de euro usd en andere normale betaalmiddelen/crypto varianten ervan.
Ik heb geen degiro rekening, maar ik vind dit prima werken.
Je kunt dus crypto tegen een koers van eur/usd aan/verkopen, maar ook voor btc, eth, bnb etc. Niet alle crypto is voor alles weer om te wisselen, dus dat is wel iets om rekening mee te houden. Bij “trade” vind je de verschillende opties en kun je erop filteren.
Ik zit nu in de saaiste meeting ooit. Het wordt alleen een stuk leuker als je de stijging in de pre market ziet
Gelukkig gaat de markt deze week eerder open, dus minder saaie meetings haha. Door de zomertijd kunnen we deze week dus al vanaf 14.30 de rest van de dag naar de koers loeren ipv vanaf 15.30
Bedankt voor deze opmerking. Ik kijk er nu al naar uit
En nu al naar GME op de Frankfurt boerse natuurlijk!
Amc gaat daar echt als een speer
Ik keek net en bij mij staat er 1:33u €229,30 hij wordt ook niet bijgewerkt bij refreshen
AMC
Ik ben echt benieuwd of het nog hoger wordt!
Ik hoop het zo!
Weet iemand waar deze stijging vandaan komt?
Edit: niet door GME, die staat nog redelijk gelijk
Ik denk dat veel mensen hun stimmy (ook) in Amc hebben gegooid.
Gme gaat niet zo lekker nu trouwens
En de mededeling dat aan het eind van de week alle theaters weer open zullen zijn.
Uiteindelijk is AMC , pre-pandemie, gewoon een 30-35 dollar aandeel.
Hele natuurlijke val hoor. Iedereen verkoopt z’n aandelen /s
Halted?
SSR is nu geactiveerd door die daling toch?
Jep! chill voor morgen en de rest van de dag.
Zelf gebruik ik Bitvavo, werkt goed!
Wat betekent dit? Dat short posities de komende 24 uur niet verkocht kunnen worden, tenzij er weer een stijging is?