Als ik het goed begrijp kunnen ze wel shorten, maar alleen boven de huidige prijs zodat de prijs niet steeds verder naar beneden geduwd kan worden
Ergens denk ik dat de stimmie checks van as.woensdag nog wel eens nadelig uit zouden kunnen pakken voor GME.
Ik denk dat de meeste toch gaan voor 100+ aandelen AMC, in plaats van 5 aandelen GME.
Je ziet nu al dat de groei van gme achterblijft op AMC, waarheen ze voorheen vaak samen opliepen.
Er is vandaag ook veel positief nieuws over AMC. Dat helpt ook wel met de prijs haha.
Ik verwacht zelf dat er in crypto’s en veel verschillende aandelen gekocht gaan worden, waaronder de memestonks.
Boomers zullen het wel in veilige etf’s stoppen haha.
Oh jongens… Geen beste avond voor GME…
Ik ga stuk hahahaha
Amc staat in Europa alweer 80 cent hoger dan bij de sluiting van de Amerikaanse beurs gisteren. Ben heel benieuwd. Mijn investering in GME en AMC zijn ongeveer gelijk, dus hoop dat GME ook weer bijtrekt
Oeee misschien verkoop ik mijn AMC vandaag of morgen. Als er een squeeze komt denk ik niet dat AMC meegaat. Het percentage SI is lager en er zijn veeel meer aandelen beschikbaar. AMC geeft ook steeds meer aandelen uit om geld op te halen.
Ik ben trouwens zo blij met dit nieuws. Citadel één van de kut, hedgefund shorters is bezig met kapitaal op te halen. 60 miljard aan kapitaal. Tegen belachelijk hoge rentes met de slechtste credit rating die je kunt krijgen. De kans dat je je geld terug krijgt, als je van hun bonds gaat kopen is zo laag dat ze eigenlijk niet verkocht mogen worden. Toch doen ze dit, want ze zijn wanhopig
Ik gebruik Coinbase al een aantal jaar en ben er heel tevreden over. Volgens mij liggen de transactiekosten wel iets hoger. Ik gebruik voornamelijk de app en heb daar eigenlijk nog nooit problemen mee gehad. In de crash van begin 2018 hing het wel af en toe vast met verkopen maar daar hadden toen meerdere exchanges last van.
Gme gaat niet zo lekker pre market, ben benieuwd wat vandaag ons gaat brengen haha
Ik hoop dat hij nog meer gaat dalen , naar de 100 dollar ofzo. Buy the dip haha.
Ojee het lijkt toch een rode dag te worden
Ga je nog verder je GAK naar beneden kopen?
Neee neenee don’t tempt me🙈
Ik kan niet geloven dat mijn AMC’s nu quite staan, dat geld had ik sowieso al verloren gewaand
Als de prijs onder m’n gak komt de komende dagen, zeker! Alleen dan moet de waarde nog iets van 100 euro dalen… Dat gaat wel lastig worden denk ik haha.
Jouw GAK is sowieso al goed! Ik was te bang tijdens dat hij 40 was haha.
Warren Buffet heeft ooit gezegd: it is wise for investors to be “fearful when others are greedy, and greedy when others are fearful. Op m’n eerste fomo aankoop na is dit m’n tactiek geweest. Hetzelfde geldt eigenlijk ook voor crypto’s en andere investeringen.
Down we go haha
Met gme zou het maar zo kunnen ga je amc nog verkopen vandaag? Die is ook aan het dalen zo te zien