Beleggen/investeren/sparen

Oeeee wel laten zien! haha. :joy: mag geen kleding meer kopen hier.

1 like

In mijn hoofd heb ik al zoveel dingen gekocht met dit geld :joy::joy:

1 like

Amazing haha. Hij draagt een t-shirt met een kat die een heksenhoed draagt en er zijn 4 katten te vinden in de video. Quadruple witching day confirmed. Sowieso dat ik morgen de hele dag de koersen ga bijhouden.

Het vervolg van de hearing heb ik trouwens niet gezien gisteren. Ik begreep wel dat Robin Hood echt super strafbare dingen heeft gedaan. Als je daar aandelen GME/AMC kocht dan werden die niet gekocht op de markt zoals een broker hoort te doen.

6 likes

Missen jullie de achtbaan ook een beetje de afgelopen dagen? :joy:

3 likes

Zo leuk, ik ben vrijwilliger bij een NGO en die hebben donaties ontvangen nav de winst die mensen in die redditgroep aan GameStop hebben verdiend! Echt leuk dat het op die manier een positieve invloed heeft.

7 likes

Jaaa heel saai nu haha. Denk dat morgen ook tegen gaat vallen zo.

2 likes

Happy witching day iedereen!

Deepfuckingvalue lijkt in elk geval veel vertrouwen te hebben dat er vandaag iets gaat gebeuren. We zien het wel haha. Ik probeer m’n verwachtingen zo laag mogelijk te houden :sweat_smile:

2 likes

Ik denk dat het zo’n anti-climax gaat worden :sweat_smile:. Ben wel heel benieuwd en ga het wel goed in de gaten houden vandaag.

4 likes

Waarom heeft deze vent iets wat mij aantrekt? :thinking: het zullen wel de :gem::open_hands: zijn

5 likes

Jaa die had ik laatst ook gelezen, ik ging helemaal stuk :joy: ook hoe iedereen dan mee ging denken met wie ruimte had om zoveel vaten olie op te slaan en dat iemand anders dan zei dat het niet letterlijk kant en klaar in vaten kwam :joy:

1 like

Hahahaha dat gourd (pompoenen toch?) verhaal is een geweldige rabbit hole. Hij ging ook om recepten vragen in andere subreddits. Later heeft hij nog geprobeerd om een zeldzame steen te kopen die uiteindelijk niks waard bleek te zijn.

Laatst was er ook iemand per ongeluk 50k had geïnvesteerd in GMED in plaats van GME.

Wallstreetbets is raar haha.

2 likes

Heeft iemand aandelen (voor de lange termijn) in Lemonade? Hij staat op het moment best laag en ik wil er misschien instappen. Ben alleen nog niet helemaal overtuigd

Hij is zo leuk haha. Hier laat hij zien hoe hij aandelen uitkiest om in te investeren.

3 likes

Hahah ja die had ik ook gezien. Aan het begin dacht ik echt is hij nou serieus? Maar het werd steeds belachelijker dus toen snapte ik dat het een grap was :joy:

HET IS AAN! Geen idee trouwens hoe snel dit allemaal gaat haha. Er is in elk geval weer een begin gemaakt.

2 likes

Oh help spannend dit haha moet zo de was uit de droger halen maar wil mezelf vastplakken aan m’n laptop :joy:

1 like

Ik ging verdorie ook net wat doen haha.

Omg maar gaan ze het nu ook weer iedere keer halten?

1 like

Als het te snel stijgt wel. Iedere keer voor 5 minuten.

1 like

Nou zo hard gaat het helaas nog niet :sweat_smile:

2 likes