Beleggen/investeren/sparen

Hahah ja die had ik ook gezien. Aan het begin dacht ik echt is hij nou serieus? Maar het werd steeds belachelijker dus toen snapte ik dat het een grap was :joy:

HET IS AAN! Geen idee trouwens hoe snel dit allemaal gaat haha. Er is in elk geval weer een begin gemaakt.

2 likes

Oh help spannend dit haha moet zo de was uit de droger halen maar wil mezelf vastplakken aan m’n laptop :joy:

1 like

Ik ging verdorie ook net wat doen haha.

Omg maar gaan ze het nu ook weer iedere keer halten?

1 like

Als het te snel stijgt wel. Iedere keer voor 5 minuten.

1 like

Nou zo hard gaat het helaas nog niet :sweat_smile:

2 likes

Klopt, maar de sprongen omhoog laat wel zien dat er een short squeeze aankomt. Als er geen fuckery is in elk geval haha

5 likes

Slow and (not so) steady to the moon! :rocket::rocket::first_quarter_moon_with_face::last_quarter_moon_with_face:

2 likes

Prima dag toch? Geen schokkende dingen.
Een squeeze zat er sowieso niet in nu.
Had eerlijk gezegd een veel groter bloedbad verwacht.

Echt bizar om te zien hoe hard er gevochten werd om AMC. Nagenoeg de hele dag tussen 13.98 en 14.01.

1 like

Ik had meer actie verwacht van quadruple witchingday, maar goed :gem::open_hands:
Hij stond net trouwens bij mij op 202.44 bij close en nu ineens 200.27

1 like

Dat was gister ook al zo voor AMC en GME. Zal wel een markt correctie zijn, maar het is wel raar.

1 like

De hype gaat wel weer een tijdje afnemen beng ik bang. Daarom is het zooo niet handig om ergens een datum op te plakken. Ik was vrijdag toch ook net iets te enthousiast, mja.

Volgende week wordt het nieuwe bestuur aangekondigd. Dus wie weet is dat the trigger haha.

Anyway goede, saaie stabiliteit is ook prima haha.

2 likes

Volgens mij komen dinsdag toch ook de cijfers naar buiten? Zou ook een trigger kunnen zijn.

@Phoenix ja dat is ook mijn plan haha

1 like

Wow hebben jullie het volume gezien vandaag bij GME? Ben benieuwd of dat wat betekent.

Het is trouwens ook super raar dat Nokia het zo slecht doet. Er is zo veel nieuws naar buiten gekomen, met allemaal grote projecten voor 5G. Blijft rond de 4 dollar.

Hebben jullie dat soort aandelen ook?

Wow damn wat is dat haha. 372 dollar? Hoe kan zoiets gebeuren…

3 likes

Echt heel erg weinig volume. Zo rond de 9 miljoen geloof ik? Er wordt wel gezegd dat wanneer het volume opdroogt er weer een prijsstijging aankomt. Dus dat hij vandaag misschien van 200 naar 250 kan schieten? Dat zou leuk zijn haha.

Ondertussen is de marketing van GME heel onsubtiel bezig met een exclusieve pluche kat in een banaan. Met als titel een squeezable cat. :rofl:

2 likes

Ik las dit over de piek after hours op reddit:

Somebody put in a market order of 28526 shares, over $5 million worth btw and caught a retard’s sell price in the queue. The spike is not that significant, the amount is! Buying that many shares pre-earnings release day is a significant bullish play.

3 likes

Misschien moeten we een alert doen naar elkaar hier, door te taggen, als er iets spannends gebeurd met GME haha. Vandaag weer heel saai schrijfwerk te doen eigenlijk, oftewel weer één keer per minuut naar stocks kijken.

7 likes

Ja dat is een heel goed idee!