Beleggen/investeren/sparen

Ik denk dat het zo’n anti-climax gaat worden :sweat_smile:. Ben wel heel benieuwd en ga het wel goed in de gaten houden vandaag.

4 likes

Waarom heeft deze vent iets wat mij aantrekt? :thinking: het zullen wel de :gem::open_hands: zijn

5 likes

Jaa die had ik laatst ook gelezen, ik ging helemaal stuk :joy: ook hoe iedereen dan mee ging denken met wie ruimte had om zoveel vaten olie op te slaan en dat iemand anders dan zei dat het niet letterlijk kant en klaar in vaten kwam :joy:

1 like

Hahahaha dat gourd (pompoenen toch?) verhaal is een geweldige rabbit hole. Hij ging ook om recepten vragen in andere subreddits. Later heeft hij nog geprobeerd om een zeldzame steen te kopen die uiteindelijk niks waard bleek te zijn.

Laatst was er ook iemand per ongeluk 50k had geïnvesteerd in GMED in plaats van GME.

Wallstreetbets is raar haha.

2 likes

Heeft iemand aandelen (voor de lange termijn) in Lemonade? Hij staat op het moment best laag en ik wil er misschien instappen. Ben alleen nog niet helemaal overtuigd

Hij is zo leuk haha. Hier laat hij zien hoe hij aandelen uitkiest om in te investeren.

3 likes

Hahah ja die had ik ook gezien. Aan het begin dacht ik echt is hij nou serieus? Maar het werd steeds belachelijker dus toen snapte ik dat het een grap was :joy:

HET IS AAN! Geen idee trouwens hoe snel dit allemaal gaat haha. Er is in elk geval weer een begin gemaakt.

2 likes

Oh help spannend dit haha moet zo de was uit de droger halen maar wil mezelf vastplakken aan m’n laptop :joy:

1 like

Ik ging verdorie ook net wat doen haha.

Omg maar gaan ze het nu ook weer iedere keer halten?

1 like

Als het te snel stijgt wel. Iedere keer voor 5 minuten.

1 like

Nou zo hard gaat het helaas nog niet :sweat_smile:

2 likes

Klopt, maar de sprongen omhoog laat wel zien dat er een short squeeze aankomt. Als er geen fuckery is in elk geval haha

5 likes

Slow and (not so) steady to the moon! :rocket::rocket::first_quarter_moon_with_face::last_quarter_moon_with_face:

2 likes

Prima dag toch? Geen schokkende dingen.
Een squeeze zat er sowieso niet in nu.
Had eerlijk gezegd een veel groter bloedbad verwacht.

Echt bizar om te zien hoe hard er gevochten werd om AMC. Nagenoeg de hele dag tussen 13.98 en 14.01.

1 like

Ik had meer actie verwacht van quadruple witchingday, maar goed :gem::open_hands:
Hij stond net trouwens bij mij op 202.44 bij close en nu ineens 200.27

1 like

Dat was gister ook al zo voor AMC en GME. Zal wel een markt correctie zijn, maar het is wel raar.

1 like

De hype gaat wel weer een tijdje afnemen beng ik bang. Daarom is het zooo niet handig om ergens een datum op te plakken. Ik was vrijdag toch ook net iets te enthousiast, mja.

Volgende week wordt het nieuwe bestuur aangekondigd. Dus wie weet is dat the trigger haha.

Anyway goede, saaie stabiliteit is ook prima haha.

2 likes

Volgens mij komen dinsdag toch ook de cijfers naar buiten? Zou ook een trigger kunnen zijn.

@Phoenix ja dat is ook mijn plan haha

1 like