Zojuist op Fox
.
Ik blijf hodlen tot ik er neer bij val.
Hahaha toch wel leuk dat iedereen squeezes lijkt te kunnen voorspellen. Terwijl dat niemand het echt kan weten. Wel chill als AMC ook mee gaat. Daarom gewoon hodlen totdat er wel iets gebeurd 

Edit: ik ben begin nu ook wel nieuwsgierig te worden naar de earnings call. Er zijn wel wat livestreams die het uitzenden. Het duurt ook maar een uur. Gaan er mensen meekijken of is dat stom haha 
Mocht je een stream aan kunnen raden, dan kijk ik met je mee.
Ben zelf ook nieuwsgierig!
Wow AH is bizar, staat nu ineens op $195
Ja AH super volatile?
Dit is hem volgens mij. Iedereen beweert nu de juiste link te hebben. Het begint over 20 minuten.
Hun jaarverslag is ook net uitgekomen. GameStop heeft het echt super goed gedaan.
Niet helemaal gelezen natuurlijk, maar ze zijn zich al sinds mid 2020 aan het richten op e-commerce.
Daarvoor veel verliezen goed gemaakt, zelfs door Covid. Er is nu een behoorlijk bedrag om het bedrijf weer nieuw leven in te blazen. 
Super, ik kijk mee.
Ben ontzettend benieuwd hoe ze zich als bedrijf gaan ontwikkelen.
Vind jij het ook net alsof je naar een gemeenteraadsvergadering luistert?
edit: dat was het al wtf dat stelde niks voor.
Waarom is de koers nu zo laag als de cijfers goed zijn? AH staat nu ineens op $157, snap er niks van
Volgens mij is het niet helemaal waar mensen op hoopte. Meer actie ofzo? Wel jammer.
Ah oke dus omdat ze hadden verwacht dat het meer zou zijn viel het juist tegen en gaat de koers omlaag.
Aan de prijs te zien ziet het er naar uit dat ik morgen extra bij kan kopen 
Jaaa goed idee haha.
Ik had ook al wat klaargezet om te kopen.
Guess who’s still in… dfv heeft een update geplaatst en natuurlijk houdt hij ze nog steeds vast
Als The Wolf of Wall street het zegt, dan zal het wel zo zijn 
Ik laat m’n stonks lekker sudderen de komende weken. Heb in de planning om nog 2 GME bij te kopen en 10 AMC.
oei, 160 premarket 
Oeee daal nog even verder dan haha. Mensen gaan sowieso meer bijkopen.
Op welke prijs gaan jullie bijkopen?
Ik denk zelf zo rond 140.
Ja hier ook! 140 dollar is een mooi bedrag.
Nou, nog 7 dollar te gaan 
Haha hij blijft een beetje hangen rond de 148/149. Ben benieuwd of die echt nog naar 140 gaat of dat ik beter nu kan kopen. Twijfelsss