Vind jij het ook net alsof je naar een gemeenteraadsvergadering luistert?
edit: dat was het al wtf dat stelde niks voor.
Waarom is de koers nu zo laag als de cijfers goed zijn? AH staat nu ineens op $157, snap er niks van
Volgens mij is het niet helemaal waar mensen op hoopte. Meer actie ofzo? Wel jammer.
Ah oke dus omdat ze hadden verwacht dat het meer zou zijn viel het juist tegen en gaat de koers omlaag.
Aan de prijs te zien ziet het er naar uit dat ik morgen extra bij kan kopen 
Jaaa goed idee haha.
Ik had ook al wat klaargezet om te kopen.
Guess who’s still in… dfv heeft een update geplaatst en natuurlijk houdt hij ze nog steeds vast
Als The Wolf of Wall street het zegt, dan zal het wel zo zijn 
Ik laat m’n stonks lekker sudderen de komende weken. Heb in de planning om nog 2 GME bij te kopen en 10 AMC.
oei, 160 premarket 
Oeee daal nog even verder dan haha. Mensen gaan sowieso meer bijkopen.
Op welke prijs gaan jullie bijkopen?
Ik denk zelf zo rond 140.
Ja hier ook! 140 dollar is een mooi bedrag.
Nou, nog 7 dollar te gaan 
Haha hij blijft een beetje hangen rond de 148/149. Ben benieuwd of die echt nog naar 140 gaat of dat ik beter nu kan kopen. Twijfelsss
Van die paar dollar lig ik niet wakker, hoef er geen boodschappen van te doen.
Ik koop er 2 bij.
Ja dat is ook weer zo, ik heb er voor nu één gekocht en nog een order voor 2 laten staan op 140. Ik zie het vanzelf wel
Eens. Ik ben uiteindelijk maar voor 2 voor 150 dollar gegaan. Dat was toch nog vrije ruimte haha.

Ik las automatisch ‘ath’, maar er staat ah inderdaad, dus geen idee…Albert Heijn is het ook niet
.
Oooh jongens ik twijfel. Heb 150 in m’n vrije ruimte staan, maar weet echt niet of ik moet geloven in die squeeze 
After hours denk ik, dus in de after-market.
GameStop heeft (in juridische taal) in het jaarverslag gezet dat ze een short squeeze gaan verwachten. Volgens hun eigen onderzoek is het aantal shorts groter dan het totaal aantal aandelen dat er beschikbaar is.
Dat vond ik zelf wel weer een goede bevestiging van mijn overtuigingen 
Wat zijn je bezwaren? Dat ben ik best wel benieuwd naar. Ik lees alleen maar confirmation bias nu haha