Beleggen/investeren/sparen

Wow hebben jullie het volume gezien vandaag bij GME? Ben benieuwd of dat wat betekent.

Het is trouwens ook super raar dat Nokia het zo slecht doet. Er is zo veel nieuws naar buiten gekomen, met allemaal grote projecten voor 5G. Blijft rond de 4 dollar.

Hebben jullie dat soort aandelen ook?

Wow damn wat is dat haha. 372 dollar? Hoe kan zoiets gebeuren…

3 likes

Echt heel erg weinig volume. Zo rond de 9 miljoen geloof ik? Er wordt wel gezegd dat wanneer het volume opdroogt er weer een prijsstijging aankomt. Dus dat hij vandaag misschien van 200 naar 250 kan schieten? Dat zou leuk zijn haha.

Ondertussen is de marketing van GME heel onsubtiel bezig met een exclusieve pluche kat in een banaan. Met als titel een squeezable cat. :rofl:

2 likes

Ik las dit over de piek after hours op reddit:

Somebody put in a market order of 28526 shares, over $5 million worth btw and caught a retard’s sell price in the queue. The spike is not that significant, the amount is! Buying that many shares pre-earnings release day is a significant bullish play.

3 likes

Misschien moeten we een alert doen naar elkaar hier, door te taggen, als er iets spannends gebeurd met GME haha. Vandaag weer heel saai schrijfwerk te doen eigenlijk, oftewel weer één keer per minuut naar stocks kijken.

7 likes

Ja dat is een heel goed idee!

Zojuist op Fox :sweat_smile:.

Ik blijf hodlen tot ik er neer bij val.

3 likes

Hahaha toch wel leuk dat iedereen squeezes lijkt te kunnen voorspellen. Terwijl dat niemand het echt kan weten. Wel chill als AMC ook mee gaat. Daarom gewoon hodlen totdat er wel iets gebeurd :gem::ok_hand:

Edit: ik ben begin nu ook wel nieuwsgierig te worden naar de earnings call. Er zijn wel wat livestreams die het uitzenden. Het duurt ook maar een uur. Gaan er mensen meekijken of is dat stom haha :sweat_smile:

1 like

Mocht je een stream aan kunnen raden, dan kijk ik met je mee.
Ben zelf ook nieuwsgierig!

1 like

Wow AH is bizar, staat nu ineens op $195

Ja AH super volatile?

Dit is hem volgens mij. Iedereen beweert nu de juiste link te hebben. Het begint over 20 minuten.

Hun jaarverslag is ook net uitgekomen. GameStop heeft het echt super goed gedaan.

Niet helemaal gelezen natuurlijk, maar ze zijn zich al sinds mid 2020 aan het richten op e-commerce.

Daarvoor veel verliezen goed gemaakt, zelfs door Covid. Er is nu een behoorlijk bedrag om het bedrijf weer nieuw leven in te blazen. :rocket:

1 like

Super, ik kijk mee.
Ben ontzettend benieuwd hoe ze zich als bedrijf gaan ontwikkelen.

1 like

Vind jij het ook net alsof je naar een gemeenteraadsvergadering luistert? :yawning_face: edit: dat was het al wtf dat stelde niks voor.

Waarom is de koers nu zo laag als de cijfers goed zijn? AH staat nu ineens op $157, snap er niks van

Volgens mij is het niet helemaal waar mensen op hoopte. Meer actie ofzo? Wel jammer.

1 like

Ah oke dus omdat ze hadden verwacht dat het meer zou zijn viel het juist tegen en gaat de koers omlaag.
Aan de prijs te zien ziet het er naar uit dat ik morgen extra bij kan kopen :joy:

2 likes

Jaaa goed idee haha. :hugs: Ik had ook al wat klaargezet om te kopen.

1 like

Guess who’s still in… dfv heeft een update geplaatst en natuurlijk houdt hij ze nog steeds vast

1 like

Als The Wolf of Wall street het zegt, dan zal het wel zo zijn :sweat_smile:

Ik laat m’n stonks lekker sudderen de komende weken. Heb in de planning om nog 2 GME bij te kopen en 10 AMC.

2 likes