Beleggen/investeren/sparen

oei, 160 premarket :stuck_out_tongue:

1 like

Oeee daal nog even verder dan haha. Mensen gaan sowieso meer bijkopen.

1 like

Op welke prijs gaan jullie bijkopen?
Ik denk zelf zo rond 140.

Ja hier ook! 140 dollar is een mooi bedrag.

Nou, nog 7 dollar te gaan :sweat_smile:

Haha hij blijft een beetje hangen rond de 148/149. Ben benieuwd of die echt nog naar 140 gaat of dat ik beter nu kan kopen. Twijfelsss

Van die paar dollar lig ik niet wakker, hoef er geen boodschappen van te doen.
Ik koop er 2 bij.

1 like

Ja dat is ook weer zo, ik heb er voor nu één gekocht en nog een order voor 2 laten staan op 140. Ik zie het vanzelf wel

2 likes

Eens. Ik ben uiteindelijk maar voor 2 voor 150 dollar gegaan. Dat was toch nog vrije ruimte haha.

:rofl:

1 like

Ik las automatisch ‘ath’, maar er staat ah inderdaad, dus geen idee…Albert Heijn is het ook niet :sweat_smile:.

Oooh jongens ik twijfel. Heb 150 in m’n vrije ruimte staan, maar weet echt niet of ik moet geloven in die squeeze :see_no_evil:

1 like

After hours denk ik, dus in de after-market.

1 like

Dit inderdaad ja after hours/after market, nu na sluitingstijd van de beurs
@anon50301661

1 like

GameStop heeft (in juridische taal) in het jaarverslag gezet dat ze een short squeeze gaan verwachten. Volgens hun eigen onderzoek is het aantal shorts groter dan het totaal aantal aandelen dat er beschikbaar is.

Dat vond ik zelf wel weer een goede bevestiging van mijn overtuigingen :sweat_smile:

Wat zijn je bezwaren? Dat ben ik best wel benieuwd naar. Ik lees alleen maar confirmation bias nu haha :rofl:

4 likes

Same. Echt niks meer aan toe te voegen haha. Confirmation bias is een van de sterkste biases die je kunt hebben. Dat is zo bizar om te merken bij jezelf.

1 like

Haha jaa ik snap je. Ik voel het aan m’n water…verder gaat het niet :joy::joy:

1 like

Ik kreeg net mail dat mijn aankoop is voltooid en toen keek ik naar de koers, maar die is niet best haha. Gelukkig maakt de prijs nu niet zoveel uit, vooral nu Gamestop zelf heeft bevestigd dat er mogelijk een short squeeze kan komen

Wow het is zelfs nog verder aan het teruglopen. :confused: nou ja niks aan te doen haha. Hodl.

1 like

Haha love it dat dit nog steeds gaande is. Ik ga ook weer bijkopen als ie rond de 40 staat.

1 like

Kijk kijk kijk! Er is weer actie in de tent haha.

@anon50301661 weet je toevallig ook of er andere bedrijven zijn die nu in de problemen komen door de blokkade? Ik wil principieel niet in olie investeren. Ik heb niet eens een auto :laughing:

Van de Dark Pools krijg ik trouwens ook het gevoel dat alles een complot is. Ondanks dat het gewoon echt bestaat :sweat_smile:

En dan investeren in Shell bijv.?