oei, 160 premarket
Oeee daal nog even verder dan haha. Mensen gaan sowieso meer bijkopen.
Op welke prijs gaan jullie bijkopen?
Ik denk zelf zo rond 140.
Ja hier ook! 140 dollar is een mooi bedrag.
Nou, nog 7 dollar te gaan
Haha hij blijft een beetje hangen rond de 148/149. Ben benieuwd of die echt nog naar 140 gaat of dat ik beter nu kan kopen. Twijfelsss
Van die paar dollar lig ik niet wakker, hoef er geen boodschappen van te doen.
Ik koop er 2 bij.
Ja dat is ook weer zo, ik heb er voor nu één gekocht en nog een order voor 2 laten staan op 140. Ik zie het vanzelf wel
Eens. Ik ben uiteindelijk maar voor 2 voor 150 dollar gegaan. Dat was toch nog vrije ruimte haha.
Ik las automatisch ‘ath’, maar er staat ah inderdaad, dus geen idee…Albert Heijn is het ook niet .
Oooh jongens ik twijfel. Heb 150 in m’n vrije ruimte staan, maar weet echt niet of ik moet geloven in die squeeze
After hours denk ik, dus in de after-market.
GameStop heeft (in juridische taal) in het jaarverslag gezet dat ze een short squeeze gaan verwachten. Volgens hun eigen onderzoek is het aantal shorts groter dan het totaal aantal aandelen dat er beschikbaar is.
Dat vond ik zelf wel weer een goede bevestiging van mijn overtuigingen
Wat zijn je bezwaren? Dat ben ik best wel benieuwd naar. Ik lees alleen maar confirmation bias nu haha
Same. Echt niks meer aan toe te voegen haha. Confirmation bias is een van de sterkste biases die je kunt hebben. Dat is zo bizar om te merken bij jezelf.
Haha jaa ik snap je. Ik voel het aan m’n water…verder gaat het niet
Ik kreeg net mail dat mijn aankoop is voltooid en toen keek ik naar de koers, maar die is niet best haha. Gelukkig maakt de prijs nu niet zoveel uit, vooral nu Gamestop zelf heeft bevestigd dat er mogelijk een short squeeze kan komen
Wow het is zelfs nog verder aan het teruglopen. nou ja niks aan te doen haha. Hodl.
Haha love it dat dit nog steeds gaande is. Ik ga ook weer bijkopen als ie rond de 40 staat.
Kijk kijk kijk! Er is weer actie in de tent haha.
@anon50301661 weet je toevallig ook of er andere bedrijven zijn die nu in de problemen komen door de blokkade? Ik wil principieel niet in olie investeren. Ik heb niet eens een auto
Van de Dark Pools krijg ik trouwens ook het gevoel dat alles een complot is. Ondanks dat het gewoon echt bestaat
En dan investeren in Shell bijv.?