Haha dit aandeel is echt bizar, van 117 naar 150 in 1.5 uur
Oee dat is zeker interessant. Zou daardoor ook een olieschaarste kunnen ontstaan? Het kan dus dagen of weken duren…
Nederland is ook wel erg goed in dit soort dingen fixen
GME: Oh er zijn nu dingen aan de hand met de opties? Dat is blijkbaar extreem gunstig voor vandaag.
Fijn zeg, beide stonks doen het lekker vandaag!
Wel zo prettig na dat bloedbad van gister.
Oee vertel haha. Ben heel benieuwd wat er nu gaande is.
Ik heb net de mail gekregen voor toegang tot de aandeelhoudersvergadering en stemming van AMC.
Ben helemaal excited met m’n 50 aandelen
Als ze meer aandelen gaan uitgeven is dat dan niet juist nadelig voor de hodlers?
Ik had een buy order maar die was nét iets te hoog. Beetje sad.
Klopt.
Daarom wordt onder andere daarover gestemd.
Ik ben benieuwd wat er vandaag gaat gebeuren! Dit is niet goed voor de concentratie op mijn werk
Loopt even casual door naar de 206 in de pre market m’n werk lijdt hier ook onder haha
Hahaha! Ooh het ziet er veelbelovend uit!
@anon43983847 geen stress, binnenkort hoeven we allemaal niet meer te werken toch
Ben heel benieuwd naar vandaag en ook of het nou eindelijk een keer doorstijgt of dat die weer helemaal daalt, het lijkt nu wel elke keer hetzelfde te gaan eind van de maand
Niemand kan echt de toekomst voorspellen natuurlijk, maar als dit klopt?
Dat retailers blijven hodlen, ook met andere stonks… de verwachting was natuurlijk dat een boel bedrijven failliet zouden gaan door Covid en door faillissement zouden de shorts nooit hoeven te dekken. Alleen nu gebeurt precies het tegenovergestelde… dit zou wel eens kunnen uitlopen op een economische crisis?
Denken jullie dat er een crisis aankomt?
Iemand hier die mij iets wijzer kan maken? Ik heb de volgende ETF:
iShares Euro Total Market Value Large UCITS ETF
Ticker symbol IDJV op de EAM.
Het viel me al een paar dagen op dat hij op precies 0% eindigde, maar nu ik vandaag er iets dieper indook zag ik dat de laatste koersupdate va 17-3 was. Weet iemand wat dit betekent?
Wordt deze ETF opgeheven? (en zo ja: moet ik hem dan verkopen? of gebeurd dat automatisch) Ik heb al proberen te googlen maar word niet veel wijzer.
Er staat in degiro alweer een melding over het handelen in GME en AMC. Hij gaat ook goed! Ben echt heel benieuwd.
Hè wat raar…ik heb het ook voor je uit proberen te zoeken, maar vindt inderdaad alleen koersen tot 17 maart? Kan hem ook niet vinden in de app van degiro (alleen op de Italiaanse markt in euro’s). Zou raar zijn als je er geen bericht van krijgt toch?
Geen idee wat er aan de hand is maar misschien heb je hier wat aan? Alleen dit is toch wel een grote Europese ETF? Dan hadden we dat wel moeten horen.
Nee je hebt gelijk, ik kan hem ook niet meer vinden als ik hem zoek.
Kan hem wel aanklikken in mijn portefeuille. Heel raar.
Heb ook mijn inbox nog eens bekeken maar daar geen bericht ontvangen. Ik heb DeGiro een bericht gestuurd, ben benieuwd.
https://live.euronext.com/nl/product/etfs/IE00B0M62T89-XAMS/market-information
Hij is delisted. Op 22 maart. Wtf. Wat raar ook dat er nog niks over naar buiten is gekomen.
Ja! ik had ook net iets beter gegoogled toen ik dankzij @anon43983847 weet dat het " delisting" heet (edit: dacht dat ik op @Moezemeisje reageerde maar reageerde al op jou)
Kwam dit inderdaad tegen: https://www.blackrock.com/se/individual/literature/fund-announcement/ishares-plc-ishares-euro-total-market-value-large-ucits-etf-fund-announcement-feb-2021-emea-en.pdf
Jammer, had er 33% rendement op (wel pas ingestapt in mei of juni dus toen zat alles in de lift).
Tips om het nu zelf te verkopen of te wachten tot zij het doen? Maakt in mijn ogen niet veel uit gezien het een kernselectie ETF is en ik toch geen kosten betaal voor verkoop.