Ja daar zat ik naar te kijken, lijkt me echt een goede oplossing!
Kan je helaas niet mee praten over gamestocks 
Soms voelt het alsof dit allemaal een Q complottheorie is en soms alsof we in het vervolg van de Big Short leven.
Er is zo veel goede DD bijgekomen de afgelopen dagen. Zoals dit filmpje ook. Doe ermee wat je wil, maar het lijkt nu wel steeds dichterbij te komen. De DDTC maakt ook allemaal regels om te voorkomen dat zij de klos zijn in plaats van de hedgefucks. Gelukkig zijn de beurzen dicht vandaag.
Elke keer als ik jong beleggen luister dan besef ik me steeds weer dat zij echt niet veel meer weten dan de gemiddelde startende belegger. Wel vermakelijk om af en toe te luisteren, maar experts zijn ze zeker niet
Hadden jullie dit al gezien?
Iemand heeft vorige week 110 miljard verloren. De banken gaven hem 500% krediet om mee te beleggen in swaps. Jep.
Gaat helemaal goedkomen zo 
Oeh yeah. Ryan Cohen wordt chairman en mogelijk CEO
laat dit de katalysator zijn voor de MOASS! Ben die saaie dagen nu wel zat haha.
Edit: Pre market gaat ook weer als een tiet 
@anon50301661 @Loxodonta @Phoenix @Moezemeisje @BasementJaxx @Frenky @Sensatie @Honey
Als ik nog mensen vergeten ben sorry haha.
Leuk eindelijk weer wat actie! Was echt saai de laatste tijd haha. Ben benieuwd wat er gaat gebeuren
Haha ja man, alsof een voetbalteam kampioen is geworden. Ik hoop wel op wat actie, duurt lang zo.
Thanks! Was deze week weer veel offline, dus niets meegekregen van wat er staat te gebeuren. Maar zag dat ik ook weinig gemist had qua actie haha.
Verdorie! Had ik net vandaag een drukke dag haha. Wat is er gebeurd? Het lijkt nu rustig 
Uhmm… buy the dip?
had toch andere actie verwacht haha
Ik ook! Down we go haha. Vanaf 50 euro koop ik weer wat bij
de prijs schijnt trouwens niet natuurlijk te zijn. Niemand verkoopt z’n aandelen echt.
Hoe doet beyond meat het trouwens?
Heeft er iemand vandaag aandelen Coinbase gekocht? Of het overwogen?
Wel overwogen maar toch maar niet gekocht. Prijs steeg meteen en dipte daarna. Als ik aandelen wil dan koop ik het later als de hype over is, schommelt de prijs ook minder.
Is inderdaad erg aan het dalen. Ben benieuwd! Wel een hele interessant aandeel om te blijven volgen.
Nou er is weer wat actie in de taxi hoor bij mij. Heb gister bitcoin ETF’s gekocht! Was een behoorlijk spontane actie, maar zag dat ze nu super laag stonden en ik had nog geld openstaan in m’n vrije ruimte bij DEGIRO. Dus ja…
Wel leuk want deze wil ik wat actiever gaan beheren dan m’n andere ETF’s.
Ik ging even zoeken op degiro of ze een btc etf hadden en ik zag er een staan van 21shares. De koers is van 244 naar 18 gegaan in een paar dagen, waarom is dit? Weet iemand hier meer over, want met google kom ik niet ver
Ja die heb ik dus gekocht! Ik heb ook geen idee waarom ze zo gezakt zijn, maar leek me een mooi moment om in te stappen nu. Dus ik heb ze idd voor dat bedrag gekocht. Ga eens kijken wat er nu mee gaat gebeuren… ben heel benieuwd!
Ben ook benieuwd, heel apart haha
Een stock split zoals Tesla en Apple vorig jaar ook gedaan hebben om de liquiditeit te verhogen/verlagen of prijs naar beneden of te verhogen.
1 voor 10 is mogelijk maar even goed 10 voor 1