Is inderdaad erg aan het dalen. Ben benieuwd! Wel een hele interessant aandeel om te blijven volgen.
Nou er is weer wat actie in de taxi hoor bij mij. Heb gister bitcoin ETF’s gekocht! Was een behoorlijk spontane actie, maar zag dat ze nu super laag stonden en ik had nog geld openstaan in m’n vrije ruimte bij DEGIRO. Dus ja…
Wel leuk want deze wil ik wat actiever gaan beheren dan m’n andere ETF’s.
Ik ging even zoeken op degiro of ze een btc etf hadden en ik zag er een staan van 21shares. De koers is van 244 naar 18 gegaan in een paar dagen, waarom is dit? Weet iemand hier meer over, want met google kom ik niet ver
Ja die heb ik dus gekocht! Ik heb ook geen idee waarom ze zo gezakt zijn, maar leek me een mooi moment om in te stappen nu. Dus ik heb ze idd voor dat bedrag gekocht. Ga eens kijken wat er nu mee gaat gebeuren… ben heel benieuwd!
Ben ook benieuwd, heel apart haha
Een stock split zoals Tesla en Apple vorig jaar ook gedaan hebben om de liquiditeit te verhogen/verlagen of prijs naar beneden of te verhogen.
1 voor 10 is mogelijk maar even goed 10 voor 1
@En_17_Anderen @Daelyss aaaaah vandaar, thanks! Ben ook heel benieuwd hoe die etf het gaat doen. Heb die echt met “extra geld” aangekocht dus we gaan zien waar het schip strand haha. Wel leuk om het een keer iets minder safe te gaan.
Aha duidelijk haha, thanks!
@anon43983847 @anon50301661 @Loxodonta @Phoenix @Moezemeisje @BasementJaxx @Frenky @Honey en andere gme lovers
Dfv heeft zijn opties uitgevoerd en daarmee 50.000 aandelen gekocht, daar bovenop heeft hij nog eens 50.000 aandelen gekocht. Hij heeft er nu dus 200.000 en dit is (voorlopig?) zijn laatste update. Ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren de aankomende weken/maanden/jaren(?)
Bizar dat hij er nog even casual 7 miljoen extra bijgooit.
Ik wil - naast de EFT waar ik structureel in beleg - ook graag wat meer losse aandelen, heb AMC + GME en vind het heel interessant om te blijven volgen. Hoe beslissen jullie welke aandelen jullie gaan kopen?
ik google soms naar belegadviezen (in het Engels) en filter dan naar zoekresultaten van de laatste maand, zodat je geen keuzes maakt gebaseerd op verouderd nieuws. Of ik bedenk eerst in mijn hoofd een industrie waar ik in wil beleggen, bijvoorbeeld FMCG, of groene energie, en voeg dat dan toe aan mijn zoekterm. Voordat ik me helemaal verlies in adviezen over 1 bedrijf zoek ik altijd wel eerst even op of ik met mijn bank uberhaubt wel aandelen kan kopen van dat bedrijf, anders is het zo zonde van je tijd
Ja dat wel maar aan de andere kant is zijn gak als nog maar $55 ongeveer en hij heeft er al miljoenen uitgehaald, dus ook weer niet zo’n hele rare zet. Denk niet dat ik het zelf had gedaan in zijn positie daar niet van
Gaat er nog wat gebeuren vandaag? Of is iedereen te stoned haha.
Ik zie tot nu toe alleen maar alles instorten
Jep zou dan wel weer een saai dagje worden vandaag. Ik ga ook nooit meer een datum hypen voor mezelf haha. Hoe gaat het bij jou met de rest?
Er is weer iets gaande, AH staat nu ineens op 186
Ja ik heb er ook zo’n zin in weer haha, had ook MVIS gekocht en gisteren de helft weer verkocht dus dat was al dubbel m’n inleg, heel fijn.
Weet jij misschien wat de verwachtingen zijn voor MVIS? Day trading op wallstreetbets aanbevelingen lijkt toch wel goed uit te pakken haha.
Wat ik zelf lees is dat mensen het sowieso tot earnings op de 29e gaan holden, ik moet eerlijk zeggen dat ik me er niet te veel in heb verdiept en gewoon door de hype wat heb ingelegd aangezien de stockprice ook maar zo’n 11 dollar was. Zelf hou ik het vandaag ook in de gaten maar denk wel dat ik tot de 29e het houd omdat ik de inleg er toch al uit heb en alles meer is mooi meegenomen.