Beleggen/investeren/sparen

Schrok me dood net joh, heb hele tijd de yahoo ticker aan en hij bleef maar op 193 hangen, ik refresh en het is 203.

1 like

Kreeg ineens melding dat AMC op 15 staat :rocket::rocket:

Omg, omg, omg, omg

Hell yes :partying_face: let’s fucking go.

2 likes

En het is nog niet eens power hour.

1 like

Ik heb helaas maar 5 stuks AMC haha, maar wat is de prognose hiervoor? Ook short squeeze prijzen of nog steeds het koersdoel van €20?

1 like

Dit zou heel mogelijk de short squeeze voor AMC en GME kunnen zijn. Goed, dat roepen mensen al weken, dus :weary:

Het kan een beginnetje van een squeeze zijn. Als de hedgefonds hun honderd miljoen short shares daadwerkelijk moeten coveren, dan schieten de bedragen exorbitant omhoog, niet met een paar centen per uur.

Aandeelhouder Wanda heeft gister 30 miljoen aandelen AMC verkocht. En dat is bijzonder fijn, want die aandelen zijn direct beschikbaar voor retailers

Denk dat er voor AMC dus een beetje momentum bij zit.
GME blijf ik een vreemd aandeel vinden, heb persoonlijk veel meer DD’s gelezen over AMC, dus kan er weinig over zeggen, behalve dat ze meestal elkaars lijn volgen.

1 like

Zo ontzettend leuk dat retail investors eigenaar worden van het bedrijf. Volgens mij doet de nieuwe CEO het daar ook echt goed. Er zijn nu ook steeds meer celebrities die zich uitspreken voor de bioscopen/AMC. Spannend!

Wat vind je trouwens vreemd aan GME?

2 likes

Zooo leuk. Sowieso al mn aandelen in het grown vandaag :raised_hands:

Ik verwoord het niet goed, zie ik. Ik ben tussendoor aan het werk :sweat_smile: excuus.

Ik bedoel met vreemd, dat het een voor mij vreemd aandeel is. Als in, niet heel veel over gelezen met uitzondering van wat standaard Reddit posts. Ik weet dus niet goed wat er nu rond GME speelt

Ik denk wel nog steeds dat AMC hetzelfde pad zal bewandelen. Ik denk dat het aandeel eerst nog langzaam stijgt tot rond 25/30 dollar, en daar een paar weken blijft hooveren voor de explosieve stijging.
Al kan dat uiteraard alleen gebeuren als retailers blijven hodlen rond die prijs, en dat is toch maar de vraag.

Teeeeeering, AMC ript ook gewoon lekker door in after hours. 16.83
Ben benieuwd of we de 17 nog aan kunnen tikken.

1 like

Haha damn you baan, dit is veel spannender. De tweets van GME van vorige week moeten ook wel wat betekenen toch? :rofl: Wat denk jij trouwens hoe hoog AMC kan komen? Bij GME heb ik wel een vaag idee, maar AMC? Geen idee haha.

Ja? Ik vind het dus zo lastig om een schatting te maken. Volgens reddit is alles mogelijk en daar wil ik graag in mee gaan, maar vind het lastig om te bedenken wat nou reëel is en in hoeverre mensen zich gaan houden aan de ‘afspraken’ (sell on the way down) of bij welk bedrag mensen toch gaan paperhanden.

Ik moet voor mezelf maar een bedrag gaan bedenken waarbij ik hoe dan ook verkoop :sweat_smile: :sweat_smile:

Hier uw live verslaggever, gratis aangeboden door de nachtdienst.
Amc stond even op 17.28 en GME op 216 in AH. Het lijkt zich weer te corrigeren.

Dit zijn wel de meest hysterische after hour movements die ik in maanden heb gezien.

Ik denk dat 1000 dollar voor zowel gme als AMC een realistisch scenario kan zijn, op basis van de beschikbare data. GME had dergelijke bedragen al met twee vingers in de neus kunnen bereiken als oa Robin Hood zich er niet (illegaal) mee had bemoeit.
Maar goed, dit is ook maar wat mijn gevoel zegt. Er gaan bedragen rond van 10.000+dollar, maar dat is dan wel echt gebaseerd op wat honey al zegt. Ik verwacht echt wel een hele berg paniek verkoop opweg omhoog.

Ik ga het van de week wel eens met mezelf hebben over een exit strategie.

4 likes

Omg. Gamestop gaat dividend uitkeren in de vorm van een crypto. Of ze gaan een marktplaats ontwikkelen waarmee je digitale kopieën van je game via de blockchain kunt verkopen. Kan ook beide zijn, maar wat een geweldig idee is dit zeg. Complete transformatie van het bedrijf.

brb even wat Etherium bijkopen.

5 likes

Zo veel zin in vandaag maar ben ook wel huiverig dat het weer naar beneden keldert en er gedaan wordt alsof gisteren de squeeze was en we weer wekenlang sideways gaan haha

Premarket GME staat nu op 218 en AMC op 17, ben heel benieuwd naar vandaag

1 like

GME gaat echt lekker in de pre-market. Net bijna 225, ben heel benieuwd wat vandaag gaat brengen!

Spannend!!! Haha hebben jullie al een exit strategie?

Hodl totdat ze failliet gaan. Het klinkt zo Amerikaans, maar laat dit occupy Wallstreet 2.0 zijn. Fuck de 1%. Ik verkoop de helft van m’n portfolio bij 10.000 per aandeel. De rest laat ik staan totdat het bizarre bedragen zijn. M’n moeder wil graag met pensioen. Ik wil graag mijn neefjes een studiefonds geven en veel geld doneren aan goede doelen. Dit kan alleen met grote bedragen en heel misschien gaat het ook nog lukken ook.

7 likes