Brb even m’n sell limit order cancelen
Aah toch blij dat ik m’n 20 shares nog niet heb verkocht. Waar las je dit (en heb je een linkje)?
Ben heel benieuwd haha
https://mobile.twitter.com/ortex?lang=nl
Ortex die bevestigd het. Volgens mij is dat een soort van terminal/bureau ding met financiële analyses.
60 shares hier
Ja, de squeeze kan dagen duren zolang (hele) grote retail investeerders niet uitkopen.
Het zal sowieso gepaard met flinke rips en dips.
Ik ben ook niet bang dat ik de squeeze zelf mis, maar gewoon het moment van het begin😅
Ik zit er al een half jaar bovenop, en dan zal je net zien dat het op die ene dag dat ik het
niet live kan zien het begint.
Dit is de link naar de bevindingen van Ortex
https://www.ortex.com/symbol/NYSE/AMC/alpha?utm_source=amc_s_20210515
(71 shares, waarvan ik er 1 hodl voor een vriend)
Oh god ja zeg, nee dan snap ik het wel ja haha. Dat zou behoorlijk zuur zijn. Is ziek melden toch geen optie haha?
Ik ga er nog even op broeden. Als alles echt zo goed uitpakt, dan voel ik misschien een kuchje opkomen…
Omg het zou best cool zijn als de ene squeeze de andere triggert. Dan is het idd de MOASSS.
Die term moest ik even opzoeken . Ben echt benieuwd wat er gaat gebeuren. Zit me ook al helemaal druk te maken op welk bedrag ik moet verkopen haha
Wat is jouw plan?
Geen flauw idee. In stappen verkopen is volgens mij wel een goed idee.
Het is alleen heel goed mogelijk dat de prijs naar bizarre hoogtes kan gaan. Dat wil ik eigenlijk ook wel meemaken.
Ben jij al wat wijzer geworden?
Ik zat inderdaad ook aan ons stappen verkopen te denken! Jij kan met je 60 shares veel stapjes maken haha.
Ik las ergens ook een theorie over begin juni? Pff…heb weer helemaal het gevoel dat we weer hyper zijn en er dan helemaal niks bijzonders gebeurt. Of dat alle exchanges handel in AMC stilleggen ofzo.
Oh sowieso dat er nog *uckery gaat komen. Dit gaat een paar rijke assholes een heleboel geld kosten en ze gaan nu niet opgeven. Het gaat in elk geval super interessant worden. Welke theorie gaat over juni? dan kan ik volgende week tenminste op m’n werk concentreren.
Verdorie…waarom sla ik het nooit op als ik iets interessants lees haha. Hier kwam het ongeveer op neer (dit komt van Yahoo finance):
Fascinerend! Het is precies dezelfde strategie als die van GME. Op 9 juli is daar de aandeelhoudersvergadering van.
Eigenlijk wil ik nu nog meer bijkopen
Premarket staat al op 13,63 (dollar)
Oeee wat een goede opening vandaag. Voor GME en AMC, heel nice dit.
Wilde eigenlijk het eerste half uur niet eens kijken maar kan niet stoppen joh, had nog AMC ‘liggen’ (als in vergeten dat ik dat had en niet meer naar gekeken afgelopen paar maanden) maar ben nu wel een beetje hyped haha
Volgens mij niet! Als je je order verwijdert voor hij uitgevoerd is, betaal je niets.
Echt leuk dat het weer omhoog gaat, was echt saai haha
Mijn vriend maakt zich veel zorgen over een komende crash en overweegt al zijn beleggingen te verkopen. Zelf heb ik er niet heel veel verstand van en in principe zit ik er wel in voor de langere termijn, dus lijkt het me prima om toch gewoon alles aan te houden. Misschien verkoop ik nog wel iets, maar ik weet het niet zo goed. Wat denken/doen jullie hier?
Eens! Er zit nu toch elke keer wel wat hype omheen haha.