Beleggen/investeren/sparen

Heb voor mezelf nog geen bedrag in m’n hoofd, maar ga sowieso maar per 1 a 2 aandelen verkopen. Misschien verkoop ik er 1 op een lager bedrag zodat ik al m’n inleg er al uit heb maar ik ga het wel gewoon ervaren. Pre-market al boven de 230.

2 likes

Ik niet, vind dat moeilijk… Heb geen GME alleen een aantal AMC aandelen.

Let’s goooo :rocket:

Denk je echt dat GME naar 10k kan gaan? Of begrijp ik je nu verkeerd?

Jep. Dat geloof ik wel. Bedragen zoals 100k zijn echt te absurd voor woorden, maar theoretisch is elk bedrag mogelijk.

Dat is het mooie aan short gaan. De omstandigheden zijn ook heel bijzonder voor GME en AMC. Alles klopt gewoon en short squeezed zijn al eerder voorgekomen. Alleen nog nooit met deze percentages.

Goed, maar ik ben enorm biased geraakt door alles van de afgelopen maanden.

3 likes

Genieten dit.
Hahahahaha

2 likes

Nog twee dagen te gaan voordat we weer het weekend ingaan! Wat verwachten jullie?

Veel fuckery haha. De prijs gaat in elk geval stijgen, dalen of gelijk blijven :upside_down_face: haha wat denk jij?

1 like

Holy shit check AMC meiden.

3 likes

Ik kwam hier om dit te posten :dancer::moneybag:

1 like

Nice
Het is echt chill om na al die maanden eens een fatsoenlijk prijsverloop te zien bij AMC, na al die idiote manipulatie van het aandeel.

Ik maak me op voor een poosje sideway trading ( wat heel normaal is, zie Gme pre mini squeeze) en dan maar wachten op de ontsteking :rocket:

Ik word ondertussen wel intens gelukkig van m’n portfolio :sweat_smile:

3 likes

Jemig wat gaat dit hard. Lang geleden dat ik zo ademloos naar grafiekjes heb zitten staren.

Edit: ik lieg. De crypto waren ook spannend afgelopen week :sunglasses:

1 like

Volgens hem ( de DFV van AMC) gaan we absurde bedragen zien vandaag!

5 likes

Ik volg hem sinds hem sinds begin. Hij is een beetje hysterisch maar z’n technische analyses zijn echt heel goed. Hij is ook de YouTuber die Adam Aaron heeft geïnterviewd.

Wat een dag zeg, heb zin in een borrel :sweat_smile:

2 likes

Als de squeezes voorbij zijn mogen we wel een borrel organiseren voor alle meiden hier. Om het te vieren. Griekenland lijkt me wel wat :rofl:

6 likes

Hahah goed plan! Het blijft nog even spannend of we meeten op een Duits vliegveld (want goedkope kaartjes) of de privéjet naar 1 van onze nieuwe Griekse villa’s

4 likes

Het volume is ook insane. Nu al 2 keer zoveel als het dagelijks gemiddelde.

3 likes

Ik hoop dat genoeg mensen uit USA van Robin Hood zijn overgestapt naar andere brokers, waardoor het volume hoog blijft!

1 like

Hoppa, de 23 al even aangetikt en dat tijdens de “lunch break”.
Ik heb er echt een beetje de kriebels van, en ga nu echt even werken aan m’n exitplan.

O, en een meet up lijkt me serieus leuk als dit voorbij is!

1 like

Zou best kunnen inderdaad! Laten we het hopen!