Beleggen/investeren/sparen

Haha yess…alleen gaat GME harder dan AMC? Ik had anders verwacht vanwege de voorspelde short squeeze van AMC. Of mis ik weer eens wat? Hou het allemaal niet meer bij onderhand :sweat_smile:

Haha same :joy: ik ben wel enthousiast, en ben eindelijk over mn GAK van €14 doller heen​:joy:

M’n vriend pusht op verkopen, maar ik wil écht nog niet

1 like

MOASS of niet ( en de kans dat het wel gebeurt wordt letterlijk met het uur groter) nu verkopen is toch sowieso onzin?
Dit aandeel is na de pandemie gewoon minstens twee tientjes waard.

3 likes

Volgens mij is dit voor AMC en GME de MOASS. Kan alsnog veel dagen duren voordat we echt absurde prijsstijgingen en dalingen gaan zien. AMC leek achter te lopen op GME, maar dat is na het sluiten van de beurzen ook flink gestegen, boven de 15 dollar zelfs. Nu bioscopen weer open gaan gaan hun ook weer meer omzet maken.

Ik verwacht trouwens nog wel een aanval net zoals we in januari en maart hebben gezien, no way dat ze nu zeggen oké hier heb je al ons geld veel plezier er mee, jullie hebben gewonnen. :sweat_smile:

2 likes

Ja haha daarom ga ik het ook niet doen :joy: Mijn vriend vind het allemaal maar niets en is ze liever kwijt dan rijk. Ik vind het sowieso veel te leuk om te verkooen, als houd ik er $0 aan over.

Hahah ik heb nu natuurlijk weer AMC fomo, terwijl die niet zo lang geleden nog rond de $9 was en ik niet heb gekocht. Word soms moe van mezelf :joy:

1 like

Super natuurlijke prijsactie ook weer op AMC :upside_down_face:
Letterlijk in een seconde van 14.55 naar 14.18. Schier onmogelijk dat dat retail investeerders zijn.

Het kritieke punt ligt 14.50. Ze vechten zich kapot.

En dit krijg je als je vals speelt (lees; pure markt fraude pleegt ):smiley:

2 likes

Jezus wat heftig! Gelijk aangifte doen, nu komen zijn wappie volgers naar het huis toe. Echt niet oké!

GME 210 al aangetikt :crescent_moon: :rocket:

1 like

AMC en GME on fire hoor :fire:

2 likes

Schrok me dood net joh, heb hele tijd de yahoo ticker aan en hij bleef maar op 193 hangen, ik refresh en het is 203.

1 like

Kreeg ineens melding dat AMC op 15 staat :rocket::rocket:

Omg, omg, omg, omg

Hell yes :partying_face: let’s fucking go.

2 likes

En het is nog niet eens power hour.

1 like

Ik heb helaas maar 5 stuks AMC haha, maar wat is de prognose hiervoor? Ook short squeeze prijzen of nog steeds het koersdoel van €20?

1 like

Dit zou heel mogelijk de short squeeze voor AMC en GME kunnen zijn. Goed, dat roepen mensen al weken, dus :weary:

Het kan een beginnetje van een squeeze zijn. Als de hedgefonds hun honderd miljoen short shares daadwerkelijk moeten coveren, dan schieten de bedragen exorbitant omhoog, niet met een paar centen per uur.

Aandeelhouder Wanda heeft gister 30 miljoen aandelen AMC verkocht. En dat is bijzonder fijn, want die aandelen zijn direct beschikbaar voor retailers

Denk dat er voor AMC dus een beetje momentum bij zit.
GME blijf ik een vreemd aandeel vinden, heb persoonlijk veel meer DD’s gelezen over AMC, dus kan er weinig over zeggen, behalve dat ze meestal elkaars lijn volgen.

1 like

Zo ontzettend leuk dat retail investors eigenaar worden van het bedrijf. Volgens mij doet de nieuwe CEO het daar ook echt goed. Er zijn nu ook steeds meer celebrities die zich uitspreken voor de bioscopen/AMC. Spannend!

Wat vind je trouwens vreemd aan GME?

2 likes

Zooo leuk. Sowieso al mn aandelen in het grown vandaag :raised_hands:

Ik verwoord het niet goed, zie ik. Ik ben tussendoor aan het werk :sweat_smile: excuus.

Ik bedoel met vreemd, dat het een voor mij vreemd aandeel is. Als in, niet heel veel over gelezen met uitzondering van wat standaard Reddit posts. Ik weet dus niet goed wat er nu rond GME speelt

Ik denk wel nog steeds dat AMC hetzelfde pad zal bewandelen. Ik denk dat het aandeel eerst nog langzaam stijgt tot rond 25/30 dollar, en daar een paar weken blijft hooveren voor de explosieve stijging.
Al kan dat uiteraard alleen gebeuren als retailers blijven hodlen rond die prijs, en dat is toch maar de vraag.